ابعاد بلوک سیمانی ضمن تشکر از بازدید همه شما مشتریان عزیز از سایت ما در این پست بر انیم که در مورد سبک سخن بگوییم. ابتدا چند تعریف ساده

بلوک سیمانی سبک چیست؟

این نوع از سازه های بتنی که چند سالیست رونق گرفته است از پوکه معدنی وپوکه صنعتی تولید میگردد. مواد تشکیل دهنده این نوع از بلوک سیمانی سبک پوکه و سیمان و اب میباشد. که با درصدی خاص ترکیب شده و بعد از با دستگاه های مخصوص بلوک زنی تولید و روزانه در تابستان تا 3 بار آبدهی میگردد.

ابعاد بلوک سیمانی 

تولیدات مجتمع تولیدی قائم در سایز های متفاوتی است در حقیقت ابعاد بلوک سیمانی سبک قائم با توجه به نیاز بازار و مشتریان عزیز تولید و توزیع میگردد. 4 سایز اصلی تولیدی بلوک سیمانی ما عبارت است از :
  1. بلوک سیمانی سبک 7
  2. بلوک سیمانی سبک 10
  3. بلوک سیمانی سبک 15
  4. بلوک سیمانی سبک 20

پوکه معدنی چیست؟

پوکه معدنی دو نوع دارد : 1 – پوکه صنعتی
  • این نوع از پوکه توسط شرکت لیکا در ساوه تولید و توزیع میگردد. در پست های قبل در این مورد سخت گفته ایم.
2 – پوکه معدنی
  • پوکه معدنی تبریز که در بستان آباد تبریز فراهم و سپس به تهران ارسال میگردد. این نوع از پوکه معدنی به رنگ سفید و خاکستری میباشد و وزن بسیار و بسیار سبکی نسبت به سایر پوکه های بازار دارد. ما در مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم از این نوع پوکه برای همه ابعاد بلوک استفاده مینماییم.
  • پوکه معدنی قروه که از قروه کردستان می اید، وزن سنگین و رنگ سیاه و نسبت به پوکه معدنی تبریز ارزانتر میباشد. این نوع از پوکه در بعضی از کارخانه های معمولی استفاده میگردد.
مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم مفتخر است که تمامی ابعاد بلوک سیمانی را تولید و در بازار تهران و سایر استان های کشور توزیع میگردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ابعاد بلوک سیمانی سبک و قیمت آن با ما تماس بگیرید. 09121459864 از سایت کول سیمانی قائم دیدن فرمایید.

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *