بلوک سیمانی ساختمانی ، نوعی از بلوک سبک است که برای دیوارچینی استفاده می‌شود و چون داخلش از پوکه‌های معدنی تبریز استفاده شده  و وزن بسیار بسیار سبک و مناسب دارد، باعث می‌شه بار مرده ساختمون کاهش پیدا کنه و تو نازک کاری چون جذب آبشون مناسبه اصلا شوره نمی‌زند و هیچ وقت گچتون هیچ وقت زرد نمیشود .همچنین بعد از چیدن دیوارها و قبل از شروع نازک کاری میتوانید ابتدا رو خود بلوک‌ها شیار بزنید و تاسیساتتون رو بعدش مستقیم روی بلوک‌ها اجرا کنید. سپس روی بلوک‌ها را یک گچه کنید و در نتیجه گچ و خاک را حذف نمایید. در هزینه‌های کلی ساختمان صرفه‌جویی کنید و هم سرعت کارتون خیلی خیلی بیشتر کنید .

علاوه بر این که پرت حمل و جابجاییش نزدیک به صفر است ، شیارزدن روی بلوک سیمانی انقدر مرتب است که پرت مصالح به حداقل می‌رسد، همین حذف گچ و خاک علاوه بر کاهش هزینه‌ها از وزن مرده ساختمون نیز کم می‌کند، این مطلب رو هم یاد آور میشود که طبق قوانین جدید نظام مهندسی دیوارچینی دور چاله آسانسور و راه پله باید با متریالی انجام بشه که بیشتر از دو ساعت مقاومت در برابر آتیش رو داشته باشد، بلوک سیمانی سبک قائم تمام این آزمایش که نزدیک به ۱۸۰ دقیقه است را دوام آورده ودارای تاییدیه آتش نشانی هم می‌باشد. علاوه بر این خرید کار مطمئن و اصولی میتواند شما رو در ساخت و ساز بسیار بسیار کمک کند. جهت سفارش بلوک ساختمانی می‌توانید همین حالا با ما در تماس باشید.

 

ارسال نمونه بلوک بصورت رایگان به پروژه شما

ارسال نمونه بلوک

جدول مقایسه بلوک سبک و سنگین

ویژگی

بلوک سیمانی سبک

بلوک سیمانی سنگین

وزن

کمتر از ۷ kg

۱۲ kg

کاربرد

دیوار ساختمان

دیوار دور باغ

متریال اولیه

پوکه معدنی سبک

شن و ماسه سنگین

مقاومت فشاری

۳۰ کیلو گرم بر سانتی متر مربع

۶۰ کیلو گرم بر سانتی متر مربع

تنوع تولید

۱۴ مدل

۱ مدل

بلوک سیمانی
بلوک برای باغ
بلوک سیمانی ساختمانی

انواع بلوک ساختمانی و کاربرد آن (مدت زمان : ۰۱:۵۸)

0:00
0:00

بلوک سبک ساختمانی

معمولا بلوک سیمانی سبک بجهت کاربرد در آپارتمان سازی استفاده میشود. بلوک سبک متشکل از پوکه معدنی تبریز و سیمان تیپ ۲ میباشد . پوکه معدنی از معادن تبریز و بصورت دو نوع پوکه معدنی پودری و پوکه معدنی عدسی استخراج میشود. این نوع از پوکه بنام پوکه معدنی بستان آباد معروف میباشد.

بلوک سنگین ساختمانی

این نوع از بلوک سیمانی با ماسه و سیمان تیپ ۲ تولید میگردد. و دو نوع دارد یک نوع از بصورت ته بسته و نوع دیگر ان ته باز میباشد. بلوک سیمانی سنگین در محوطه چینی و دیوار باغ کاربرد دارد. برای جداسازی دو محوطه و جدا سازی دیوار باغ . این نوع از بلوک سنگین سیمانی بجهت دیوار باربر نیز معروف میباشد.  دیوار هایی بصورت سنگین با وزن مرده با با این نوع بلوک سیمانی دیواری تولید میود. بلوک سبک ساختمان در تفاوت با بلوک سنگین کاربرد کاملا متفاوت دارد. پس بجهت خرید اگر برای ساختمان لازم دارید بلوک سبک سیمانی و اگر برای محوطه سازی یا دیوار باغ میخواهید بلوک سیمانی سنگین باید استفاده شود.

محاسبه تعداد بلوک سیمانی در یک متر مربع

این قسمت را بصورت کاملا ساده توضیح میدهیم .ما دو نوع طول بلوک سیمانی داریم. طول 40 سانتی و طول 50 سانتی 

بعنوان مثال بلوک سیمانی 20*20*40 طول 40 سانتی دارد.

بعنوان مثال بلوک سیمانی 15*20*50 طول 50 سانتی دارد.

حال نحوه حساب کردن تعداد بلوک سیمانی دریک متر 

برای بلوک سیمانی بطول 40 سانت هر 12.5 عدد یک متر مربع میشود.

و برای بلوک سیمانی بطول 50 سانت هر 10 عدد یک متر مربع میشود.

مثال: میخواهیم دیوار باغی بطول 50 متر در ارتفاع 2 متری را با بلوک سیمانی سنگین 20*20*40 دیوار چینی نماییم. تعداد بلوک مصرفی چند عدد است ؟

50 متر * 2 متر = 100 متر کل دیوار

100 متر کل دیوار * 12.5 عدد در یک متر = 1250 عدد کل بلوک لازم

تصاویرمحصولات پر فروش

ربات محاسبه

ربات محاسبه انلاین و رایگان تعداد بلوک سیمانی برحسب طول و ارتفاع دیوار شما و براورد هزینه خرید بلوک سیمانی سبک و سنگین

ربات محاسبه بلوک سیمانی ربیعی
محمدی
بلوک ساختمانی برای دماوند هم ارسال دارید؟

سلام، بله با افتخار به تمامی نقاط ایران عزیز ارسال داریم. با ما در تماس باشید.

مرتضی نصیری
سلام در توضیحت فرمودید بلوک سنگین فقط یک مدل دارد !

سلام، بله بلوک سیمانی سنگین فقط یک مدل دارد و ان هم سایز بلوک سنگین ۲۰*۲۰*۴۰ با وزن ۱۲ کیلوگرم که برای دورباغ کاربرد دارد. 

رمضان صلاحتی
ببخشید بلوک برای دیوار چی خوبه؟

سلام و عرض ادب ، اگر منظور شما برای دیوار دور باغ است بلوک ۲۰ سنگین - برای دیوار دور ساختمان بلوک ۱۵*۲۰*۴۰ سه جداره یا دوجداره (با ما در تماس باشید)

جم
سلام ببخشید ربات محاسبه بلوک کجای سایت هست؟

سلام، لینک ربات محاسبه تعداد بلوک سیمانی بصورت انلاین خدمت شما 

noori
بلوک سبک سه جداره بخریم یا دو جداره؟

سلام دوست عزیز ، اگر منطقه پروژه در زمستان ها سرد است پیشنهاد میگردد از بلوک سیمانی سه جداره استفاده کنید  (توضیحات بیشتر پیرامون بلوک سیمانی سه جداره)

11 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *