فرق لیکا با بلوک سیمانی در متریال داخلی آن میباشد؛ دراین پست میخواهیم در مورداین تفاوت سخن بگوییم.

تفاوت اصلی بلوک سیمانی با بلوک لیکا در متریال اولیه آن می باشد؛ پوکه معدنی جهت تولید بلوک سیمانی سبک کاربرد دارد و پوکه صنعتی برای تولید بلوک لیکا کاربرد دارد اما تفاوت اصلی این دو  در چیست؟

پوکه معدنی تبریز در بلوک سیمانی سبک بعنوان ماده اصلی در ساخت و ساز میباشد. این در حالیست که ماده اصلی لیکا ، پوکه صنعتی میباشد.

پوکه صنعتی از رس منبسط شده تولید میگردد.در معادن کارخانه لیکا با دستگاه پخته میشود.

ولی پوکه معدنی از معادن پوکه واقع در تبریز تولید میگردد.و از دانه های اتش فشانی تولید میگردد.

قیمت پوکه معدنی نسبت قیمت پوکه صعنتی ارزان تر میباشد.

 

فرق لیکا با بلوک سیمانی
پوکه معدنی چیست؟(کلیک کنید)
تفاوت بلوک لیکا و لیپر
پوکه صنعتی چیست؟ (کلیک کنید)
بلوک سیمانی قائم

تفاوت قیمت بلوک سیمانی با بلوک لیکا

اختلاف قیمت بجهت خرید بلوک سیمانی سبک با بلوک لیکا بسیار متفاوت می باشد؛ به طوری که قیمت بلوک لیکا تقریباً نزدیک به دو برابر و نیم گران تر نسبت به بلوک تولید شده با پوکه معدنی یا همان بلوک سبک سیمانی میباشد. این موضوع سبب شده است که بسیاری از  سازندگان ساختمان بلوک پوکه معدنی را جایگزین بلوک پوکه صنعتی نمایند زیرا از لحاظ قیمت مقرون به صرفه نمی باشد. از طرفی دور بودن کارخانه لیکا نسبت به تهران سبب شده است که از لحاظ کرایه هزینه بیشتری تا تهران و کرج داشته باشد .

 به عنوان مثال در در پاییز ۱۴۰۱ قیمت یک قالب بلوک سیمانی سایز ۱۰ سانت تولید شده با پوکه معدنی تبریز تقریباً ۴ هزار و ۲۰۰ تومان می باشد در حالیکه قیمت بلوک لیکا سایز ۱۰ سانت تقریبا ۹۵۰۰ تومان می باشد. 

نحوه استفاده از ربات محاسبه تعداد بلوک سیمانی 

  1. بجهت محاسبه  در جدول اعداد را بصورت انگلیسی وارد نمایید.
  2. طول دیوار و ارتفاع  بر حسب متر میباشد.
  3. هزینه خرید بلوک سیمانی با قیمت برروز بلوک سیمانی میباشد.
  4. هزینه ارسال بصورت جداگانه میباشد.
  5. بجهت سفارش و دریافت لیست قیمت بلوک سیمانی  و هزینه ارسال همین حالا با ما تماس بگیرید.
بلوک سیمانی قائم

فرق لیکا با بلوک سیمانی در وزن

به طور کلی بلوک لیکا سنگین‌تر از بلوک پوکه معدنی میباشد. علت اصلی آن نیز پوکه داخل مصرفی می باشد؛ هرچند کیفیت بلوک تولید شده با پوکه صنعتی به استاندارد نزدیکتر می باشد؛ اما وزن آن یکی از عوامل مهم به جهت کاهش وزن مرده ساختمان است.

تقریباً بلوک سیمانی ۱۰ سانت که با پوکه معدنی تولید شده است وزن ۴ کیلوگرمی دارد؛ این در حالی است که بلوک تولید شده با پوکه صنعتی یا همان لیکا تقریباً ۶ کیلوگرم می باشد و در سایزهای بزرگتر این اختلاف بیشتر می‌شود.

یکی دیگر از عوامل فرق وزن بین بلوک سیمانی سبک و بلوک لیکا جداره آن می باشد. معمولاً در بلوک لیکا جداره ها کمتر از سه سانتی متر می باشد؛ این در حالی است که در بلوک سبک جداره ها بین ۲ الی ۳ سانتی متر می باشد و این موضوع سبب شده است که بیشتر پوکه مصرف شود و وزن بلوک لیکا نسبت به بلوک پوکه معدنی یا همان بلوک سبک سیمانی بیشتر باشد.

بلوک سیمانی قائم

آدرس کارخانه بلوک لیکا و مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم

آدرس کارخانه بلوک لیکا واقع در ساوه شهرک صنعتی مامونیه میباشد این کارخانه تقریباً  در ۱۰۰ کیلومتری شهر تهران و ۱۲۰ کیلومتری شهر  کرج واقع شده است. معمولاً ارسال کارخانه بلوک لیکا با تریلی می باشد و  و بازه زمانی ارسال معمولاً به جهت استفاده از ماشینهای سنگین و عدم تردد آن تا ساعت ۲۲ در شهر تهران معمولاً بعد از ساعت ۲۲ انجام میشود.

 آدرس مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم واقع در تهران جاده مخصوص می باشد و فاصله تقریبی ۱۲ کیلومتری تا تهران و ۱۰ کیلومتری تا کرج دارد بازه زمانی ارسالی معمولا کمتر از ۱۲ ساعت و با خاور به تهران و کرج صورت می پذیرد. علت آنکه از خاور استفاده می شود به خاطر مقرون به صرفه بودن این وسیله نقلیه و حمل بلوک سیمانی تا تهران و کرج میباشد.

 جهت دریافت لیست قیمت و همچنین محاسبه هزینه ارسال تا پروژه شما می توانید همین حالا در واتساپ و یا به صورت تماس با ما در ارتباط باشید همچنین اگر پیرامون فرق بلوک سیمانی با بلوک لیکا سوالی داشتید می توانید با ما در ارتباط باشید.

بلوک سیمانی قائم

محصولات پر فروش بلوک سیمانی قائم

بلوک سیمانی ۲۰
جهت مشاهده محصول کلیک کنید
بلوک سیمانی ۷
جهت مشاهده محصول کلیک کنید
بلوک سیمانی ۱۰
جهت مشاهده محصول کلیک کنید
بلوک سیمانی ۱۵ سه جداره
جهت مشاهده محصول کلیک کنید
بلوک سیمانی سه جداره ۱۰
جهت مشاهده محصول کلیک کنید
بلوک سیمانی سه جداره ۱۵
جهت مشاهده محصول کلیک کنید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *