پیشنهاد های بلوک سیمانی قائم برای شما

اطلاعات خود را کامل کنید...

blocksimani.ir

از بلوک قائم بپرس

سوالات متداول پیرامون بلوک سیمانی سبک 

معمولاً به جهت دیوار دور باغ از ابعاد بلوک سیمانی ۲۰ در ۲۰ در ۴۰ استفاده می گردد این نوع از بلوک سیمانی به طور سنگین تولید می گردد و وزن هر یک از آنها تقریباً ۱۲ کیلوگرم می باشد و هر ۱۳ عدد آن یک متر طول بلوک سیمانی چیده میشود.

تمامی ابعاد بلوک سیمانی سبک و سنگین در کارخانه موجود می باشد و معمولاً ارسال در تهران و کرج در کمتر از ۱۲ ساعت و برای شهرستان ها هم کمتر از یک روز ارسال می گردد.

به طور کلی برای دیوار پیرامونی ساختمان از بلوک سیمانی سبک ۱۵*۲۰ *۴۰ که به صورت دو جداره یا سه جداره تولید شده است استفاده می شود و همچنین برای دیوارهای داخلی (تیغه های داخلی)  از بلوک سیمانی سبک ۱۰*۲۰*۴۰ که به صورت دوجداره و سه جداره تولید شده است استفاده می گردد.

تمامی ارسال ها معمولاً با خاور صورت می پذیرد و برای شهرستان ها نیز به کمک کامیون تک و یا تریلی ارسال می گردد همچنین خرده بار ها نیز با نیسان ارسال میشود.

بلوک سیمانی سبک به جهت  دیوار چینی ساختمان ها استفاده می‌گردد؛ تا وزن مرده ساختمان کاهش یافته و سبب شود عمر ساختمان چندین برابر گردد. اما بلوک سیمانی سنگین برای دور باغ و یا داخل استخرها و چاه ها  که وزنی برای ساختمان ندارد؛ استفاده می گردد.

ازآنجایی‌که قیمت بلوک سیمانی سبک بسته متریال های استفاده شده در آن متغیر است از درج لیست قیمت بلوک دیواری سبک خودداری نموده ایم؛ به جهت دریافت لیست بروز بلوک سیمانی می‌توانید یک پیامک و یا یک واتساپ به خط مدیریت فروش و ارسال نموده تا در اسرع وقت لیست قیمت برای شما ارسال گردد.

 
blocksimani.ir

قیمت بلوک دیواری سبک یکی از رایج ترین سوالات مشتریان عزیز قبل از خرید انواع بلوک سیمانی می باشد؛ در این پست ضمن تعاریف مختلفی از بلوک سبک می خواهیم چند چالش مهم پیرامون مقاومت یک سازه در برابر زلزله و مقدار بار مرده آن بررسی نماییم. همچنین به تعداد عمده از سوالات شما عزیزان پیرامون بلوک های سبک پاسخ خواهیم گفت.

 بلوک سبک چیست؟

 یکی از راه های کاهش وزن مرده ساختمان استفاده از متریال های سبک است؛ این متریال های سبک شامل بلوک سیمانی سبک نیز می گردد و همان گونه که اشاره شده است به علت داشتن چگالی کم (یعنی اشغال کردن فضای زیاد در برابر وزن بسیار کم) از این نوع بلوک های سیمانی در سال‌های اخیر بیشتر استفاده می گردد. یکی از اهداف مهم مقاوم سازی ساختمان در برابر زلزله و کاهش وزن مرده ساختمان و استفاده از بلوک های سیمانی سبک می باشد.

 بلوک سبک چه تفاوتی با بلوک سنگین دارد؟

 آن چیزی که در مرحله اول کاملاً مشهود اختلاف وزن بلوک سبک  با بلوک سنگین می باشد. این اختلاف وزن تقریباً نزدیک به ۸ کیلوگرم می باشد. در تولید بلوک سیمانی سبک از پوکه معدنی تبریز استفاده می گردد این در حالی است که در بلوک سنگین از ماسه مدل ۰۶ استفاده شده و این سبب میگردد؛ وزن بلوک سنگین بسیار بالاتر نسبت به بلوک سبک باشد.

بلوک ته باز
بلوک سنگین ۲۰
قیمت بلوک دیواری سبک
بلوک سبک ۲۰
blocksimani.ir

۱)بلوک لیکا (تولید شده با پوکه صنعتی)

پوکه صنعتی نوعی است پوکه میباشد؛ به کمک دست انسان و صنعت ساخته شده است است. این پوکه حاصل گرما دادن خاک رس در حوضچه های مخصوصی میباشد که در طی این فرآیند گازهای خروجی باعث ایجاد حباب دربافت خاک رس میگردد؛ این اختلال سبب می شود خاک رس دارای حباب‌هایی شد و چگالی این ماده را بیشتر نماید. (یعنی وزن بسیار کم در مقابل حجم زیاد)

 بلوک های لیکا ابعاد متفاوتی دارد از جمله ابعاد پر مصرف بلوک لیکا میتوان به بلوک دیواری سایز ۱۰ و ۱۵ و ۲۰ اشاره نمود. هزینه ارسال بلوک لیکا تهران و کرج به علت دور بودن کارخانه لیکا( واقع در ساوه) بسیار گران تر است از سایر بلوک ها می باشد. همچنین خرید بلوک لیکا به گونه ای است که باید از خود دفتر فروش لیکا خریداری نمود بلوک لیکا از لحاظ وزن کمی سنگین تر نسبت به بلوک پوکه ای میباشد و قیمت بلوک دیواری سبک لیکا تقریباً سه برابر قیمت بلوک دیواری سبک پوکه ای است و این سبب شده است که استفاده از این بلوک کمتر شود.

۲) بلوک  سبک ( تولید شده با پوکه معدنی)

 

تولید بلوک با پوکه معدنی در سال های اخیر بسیار رایج شده است ؛ این بلوک ها که به صورت بلوک دیواری نمادار و یا بلوک سبک و یا بلوک نیوجرسی معروف می باشد؛ به کمک پوکه معدنی تولید شده است؛ که در آتشفشان ها تولید شده است و وزن بسیار کمی دارد و رنگ آن سفید می باشد این پوکه معدنی که به نام پومیس نیز شناخته می شود؛ بیشتر در دو شهره تبریز و کردستان استخراج می گردد. پوکه معدنی شبیه به خاکستر گدازه های آتشفشانی حاصل از از فوران های پرقدرت می باشد و نکته مهم آن است به علت چگالی پایین روی آب میماند. در پوکه معدنی از سیلیکات و آهن و منیزیم به مقدار زیادی یافت می گردد؛ وزن پایین بلوک تولید شده با پوکه معدنی سبب شده است ؛ این متریال به عنوان یکی از پر مصرف ترین نوع از مصالح ساختمانی به جهت دیوار چینی ساختمان استفاده گردد. پوکه ساختمانی عدسی و نخودی و بادامی نیز به طور جداگانه برای شیب بندی داخل ساختمان مورد استفاده میباشد. همچنین دیوارهای پیش ساخته بتنی به کمک همین ماده تولید گردیده است ؛ به طور کلی ابعاد بلوک سیمانی سبک و بلوک سیمانی لیکا یکسان می باشد و آن چیزی که آن را متفاوت کرده است قیمت بلوک دیواری سبک با قیمت بلوک دیوار لیکا می باشد. از لحاظ قیمت قیمت لیکا تقریباً سه برابر گران تر می باشد از لحاظ وزن؛ وزن بلوک لیکا تقریباً دو برابر بلوک سبک بوده است است و از لحاظ رنگ؛ رنگ بلوک سیمانی لیکا خاکستری تیره و رنگ بلوک سبک خاکستری مایل به سفید می باشد.

 

 استفاده از پرلیت یا الیاف پلی پروپلین و آب سبب شده است وزن این ماده معدنی نیز کاهش یابد و درنتیجه بلوک را عایق تر کرده و متخلخل کردن بتن تولید شده را راحت تر می نماید هرچقدر پرلیت بیشتری در داخل بلوک استفاده گردد عایق تر بوده.

تفاوت بلوک لیکا و لیپر
پوکه صنعتی
فرق لیکا با بلوک سیمانی
پوکه معدنی
blocksimani.ir

مراحل تولید بلوک سبک

 قیمت بلوک دیواری سبک بسته  به متریال استفاده شده که در زیر به آنها اشاره می کنیم دارد. پس مهمترین مرحله خرید متریال مقاوم و با کیفیت می باشد.

 مرحله اول – خرید پوکه معدنی

 خرید پوکه معدنی بسیار مهم می باشد به گونه ای که انواع پوکه معدنی در شهرستان های مختلف استخراج می گردد؛ آن چیزی که سبب می شود بلوک سبک پوکه ای وزن کمتری داشته باشد و در عین حال مقاومت بیشتری داشته باشد استفاده از پوکه ای است که متخلخل تر و سبک تر می باشد بهترین پوکه معدنی در شهر بستان آباد تبریز یافت می گردد؛ این پوکه بسیار سبک بوده و از لحاظ قیمت کاملا مقرون به صرفه می باشد.

 مرحله دوم – خرید سیمان تیپ ۲

 مرحله دوم خرید سیمان و استفاده از سیمان تیپ ۲ در تولید دیوارهای پیش ساخته و همچنین تولید بلوک سبک و ساخت شومینه گازی بسیار کاربرد دارد به گونه ای که طرح اختلاط بتن سبک با سیمان تیپ ۲ جز بهترین متریال ها به جهت ساخت بلوک سبک می باشد. قیمت سیمان تیپ ۲ مقرون به صرفه ترین نوع از مصالح ساختمانی نوین به جهت چسبندگی ملات می باشد.

 مرحله سوم – افزودنی های بتن 

مرحله سوم استفاده از از سایر مواد همچون آب ؛ آهک؛ و آلومینیوم سیلیس و غیره سبب می شود که مخلوط ملات تشکیل شده بهترین کیفیت را برای تولید بلوک سبک داشته باشد. این فرمول تولید ملات سیمانی به جهت دیوار چینی مختص هر کارخانه میباشد.

 مرحله چهارم – عمل آوری ملات سیمانی

 تمامی مواد بالا با فرمولی خاص در میکسر مخلوط می گردد؛ همچنین میزان سفت بودن و یا غلظت ملات سبب میگردد؛ کیفیت بلوک دیواری تولید شده متفاوت باشد. هر چقدر این ملات درصد سیمان بیشتری داشته باشد در قالب دستگاه بلوک زنی بهتر ساخته و تولید می گردد. بعد از عمل آوری ملات سیمانی این ملات به کمک تراکتور و یا تسمه ریل به پای دستگاه بلوک زنی منتقل می گردد.

 مرحله پنجم- تولید با دستگاه بلوک زنی

 قالب های دستگاه بلوک زنی متفاوت می باشد و سایز های متفاوت بلوک سبک تولید می گردد؛ استفاده از دستگاه های تمام پرسی که اپراتور مسئولیت تولید آن بلوک سیمانی را دارد؛ سبب استاندارد تولید شدن بلوک سبک نیز می گردد. پس به طور کلی اگر بخواهیم استاندارد بلوک سبک را مورد بررسی قرار دهیم؛ باید بگوییم اگر کارخانه‌ای به شما استاندارد بلوک سیمانی سبک داد یعنی با دستگاه تمام پرسی تولید می نماید و در غیر این صورت با دستگاه معمولی تولید میشود. از لحاظ قیمت بلوک دیواری سبک دستگاه پرسی به دلیل کیفیت بالاتر قیمت بالاتری نیز دارند.

 

 مرحله ششم – خشک شدن بروش صنعتی و سنتی

 بلوک سیمانی تولید شده باید به گونه ای باشد که سه مرتبه آبیاری شود؛ تا مقاومت ویژه خود را بدست آورد.  همچنین بهترین حالت استفاده از بلوک سبک ۲۸روز بعد از تولید میباشد. ارسال ها به صورت پالت و فله صورت می گیرد و معمولاً در کمتر از ۱۲ ساعت به تهران و کرج با خاور و یا کامیون تک ارسال میشود.



قیمت روز سیمان
قیمت سیمان
blocksimani.ir

مزایای استفاده از بلوک سبک

blocksimani.ir

 ابعاد بلوک سبک

 جدا از قیمت بلوک دیواری سبک که متفاوت است در زیر به طور کلی در مورد اصلی ترین ابعاد مصرفی بلوک سبک توضیح می‌دهیم.

  1.  بلوک سیمانی سایز ۷ بجهت تیغه های داخل انباری و یا سرویس‌های بهداشتی در ساختمان مورد استفاده میباشد.
  2.  بلوک سیمانی سایز ۱۰ به جهت تیغه های داخل ساختمان مورد استفاده است.
  3.  بلوک سیمانی سایز ۱۵ به جهت تیغه های پیرامونی ساختمان و همچنین دوره آسانسور کاربرد دارد و پیشنهاد می گردد از مدل سه جداره آن در مکان هایی که اختلاف دما در بین روز و شب بیش از ۱۰ درجه است استفاده گردد.
  4.  بلوک سیمانی سایز ۲۰ به جهت دیوار دور بالا پشت بام ایا طبقات منفی پارکینگ ها کاربرد دارد همچنین از این بلوک نیز به جهت تیغه های پیرامونی ساختمان می توان استفاده کرد. 

blocksimani.ir
قیمت بلوک سیمانی دیواری

بلوک قائم در اینستاگرام

اگر بدنبال کسب اطلاعات بیشتر پیرامون بلوک سیمانی و مشاهده نحوه تولید و مشاهده عکس های بیشتر پیرامون بلوک سیمانی هستید میتوانید تمامی اطلاعات را همین حالا در اینستاگرام بلوک سیمانی قائم مشاهده فرمایید.

blocksimani.ir

 

به فرایند تولید بلوک سیمانی با پوکه معدنی تبریز و سیمان و آب با کمک دستگاه بلوک زنی مخصوص، فرآیند تولید بلوک سیمانی میگویند.

وزن بلوک سیمانی سبک

  • بلوک سیمانی 10*20*40 وزن 4 کیلو گرم
  • بلوک سیمانی 15*20*40 وزن 5 کیلو گرم
  • بلوک سیمانی 20*20*40 وزن 5 کیلو گرم
  • بلوک سیمانی 15*20*50 وزن 6.5 کیلو گرم
  • بلوک سیمانی 15*20*40 سه جداره 7 کیلو گرم
  • بلوک سیمانی 15*20*50 سه جداره 8 کیلو گرم
  • بلوک سیمانی سنگین 20*20*40 ته بسته وزن 12 کیلو گرم
  • بلوک سیمانی سنگین ته باز 20*20*40 وزن 11 کیلو گرم
  • بلوک سیمانی 10*20*40 وزن 6 کیلو گرم

میباشد. این وزن ها بر اساس مقدار اندازه گیری وزن متوسط در تابستان و پاییز میباشد.

ارسال بلوک سیمانی چند ساعت یا روز طول میکشد؟

در تهران و کرج ارسال بلوک سیمانی کمتر از 12 ساعت و در ارسال شهرستان نیز کمتر از 24 ساعت ارسال صورت میپذیرد.

آیا در بار ارسالی شکستگی دارید؟

با افتخار خیر؛ ما با افتخار ما در بار های ارسالی بلوک سیمانی ، هیچ گونه شکستگی نداریم.

نحوه سفارش

  • انتخاب سایز بلوک سیمانی
  • تماس با مدیریت فروش
  • اعلام تعداد سفارش و نوع بلوک سیمانی
  • ارسال ادرس پروژه به موبایل مدیریت فروش
  • دریافت شماره تلفن راننده حامل بلوک سیمانی
  • دریافت بلوک سیمانی و تخلیه آن
  • تسویه

نحوه ارسال بلوک سیمانی قائم

  • خاور(تهران و کرج)
  • نیسان (تهران و کرج)
  • کامیون تک (شهرستان)
  • تریلی (شهرستان)

آدرس کارخانه بلوک سیمانی قائم

تهران، جاده مخصوص، باغستان، جنب بهشت رضا، پلاک 9