چه نوع از بلوک سیمانی برای شهر تهران مناسب است؟

 از آنجایی که شهر تهران در تابستان‌ها دمای تقریبی ۴۰ درجه سانتیگراد و در زمستان‌ها دمای بین ۷ درجه سانتیگراد دارد، حفظ صرفه‌جویی در حامل‌های انرژی بسیار اهمیت دارد. به طور کلی اقلیم شهر تهران به گونه‌ای است که در منطقه کوهستانی و دشت قرار گرفته است و از  طرفی وجود رشته کوه‌های البرز و بادهای مرطوبی که از سمت غرب تهران وارد شهر تهران می‌شود سبب شده است، اقلیم شهر تهران نیمه سرد باشد. به طور خلاصه میتوان گفت اختلاف دما در بین خارج و داخل خانه معمولاً بین  ۱۵ تا ۲۰ درجه می‌باشد.

بلوک سیمانی اتوکلاو
جدول تغییرات دما در ایام سال در تهران

این موضوع را با ذکر یک مثال بهتر و بیشتر توضیح می‌دهیم فرض کنید اکنون مرداد ماه می‌باشد و دمای خارج از خانه ۴۰ درجه سانتیگراد است استفاده از دستگاه‌های تهویه هوا مانند کولرهای آبی و گازی در داخل خانه سبب آن میشود که دما در داخل خانه ۲۵ درجه سانتیگراد باشد و این نشانه مطبوع بودن هوای داخل خانه است و این دما را باید در داخل خانه حفظ نماییم و از طرفی از خروج دمای مطبوع داخل خانه توسط دیوارهای جانبی ساختمان جلوگیری نماییم.

بی شک استفاده از بلوک سیمانی سه جداره این موضوع را مرتفع می‌سازد این نوع از بلوک سیمانی به صورت سه جداره تولید می‌شود و دارای ضخامت قابل قبولی است که سبب می‌شود اختلاف دما در بین دو طرف دیوار تقریباً ۲۰ درجه و کاملاً مشهود باشد به همین علت استفاده از بلوک سه جداره برای دیوارهای خارجی را بهترین گزینه می‌دانیم. بلوک سه جداره در سه عرض مختلف تولید می‌شود.

انواع بلوک سیمانی سه جداره 

  • بلوک سیمانی سه جداره ۱۰*۲۰*۴۰ 
  • بلوک سیمانی سه جداره ۱۵*۲۰*۴۰
  • بلوک سیمانی سه جداره ۲۰*۲۰*۴۰
بلوک سیمانی سه جداره ۱۵
مشاهده قیمت
بلوک سبک سه جداره
مشاهده قیمت
بلوک چهار جداره
مشاهده قیمت
تماس با ما 09121459864

ارزان ترین روش حمل بلوک سیمانی

در ابتدای شروع این بحث جواب سوال را واضح عرض می‌نماییم و سپس آن را بیشتر توضیح می‌دهیم. مناسب‌ترین گزینه بجهت صرفه‌جویی در زمان و  هزینه حمل بلوک سیمانی با خاور می‌باشد. این موضوع را در ادامه بیشتر توضیح می‌دهیم.

 از آنجایی که تردد در سطح معابر شهر تهران دارای محدودیت ساعتی است  پس ماشین های کامیون و تریلی فقط در بین ساعت ۲۳ تا ۵ صبح اجازه تردد در شهر تهران را دارند .اما این موضوع و این قانون شامل ماشین‌های حمل کننده سبک‌تر مانند خاور نمی‌شود و از طرفی بارگیری و تخلیه بلوک سیمانی در خاور کمترین میزان زمانی را در پی دارد.

بارگیری هر خاور بلوک سیمانی  تقریباً ۳۰ دقیقه زمان مببرد و از طرفی تخلیه هر خاور بلوک سیمانی تقریباً بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به کمک دو کارگر انجام می‌پذیرد .

نوع بلوک

تعداد در خاور

بلوک ۱۰*۲۰*۴۰ دو جداره

۱۰۰۰ عدد

بلوک ۱۰*۲۰*۴۰ سه جداره

۸۰۰ عدد

بلوک ۷ *۲۰*۴۰ دو جداره

۱۲۰۰ عدد

بلوک ۱۵ *۲۰*۴۰ دو جداره

۷۰۰ عدد

بلوک ۱۵ *۲۰*۴۰ سه جداره

۶۰۰ عدد

بلوک ۲۰ *۲۰*۴۰ دو جداره

۵۵۰ عدد

بلوک ۲۰ *۲۰*۴۰ سه جداره

۵۰۰ عدد

بلوک ۲۰ *۲۰*۴۰ سنگین

۴۰۰ عدد

تماس با ما 09121459864

هزینه حمل بلوک سیمانی به محله های تهران

از آنجایی که کارخانه بلوک سیمانی سبک قائم در نزدیکی شهر تهران و در جاده مخصوص واقع شده است. ارسال بلوک سیمانی به محل پروژه‌های غرب ،مرکز و شمال تهران بسیار سریع بوده و کمترین میزان زمان را صرف می‌نماید و از طرف دیگر هزینه‌های حمل و نقل به پروژه‌های داخل تهران و کرج با خاور بسیار به صرفه می‌باشد.

 در زیر هزینه حمل بلوک سیمانی از مجتمع تولیدی بلوک قائم واقع در جاده مخصوص به چند محله پر تردد تهران را اشاره می‌نماییم این قیمت‌ها برای تابستان ۱۴۰۲ می‌باشد و جهت مطلع شدن از قیمت به روز می‌توانید با ما در ارتباط باشید. 

قیمت بلوک سیمانی تهران
هزینه حمل بلوک سیمانی با خاور به مناطق ۲۲ گانه تهران
تماس با ما 09121459864

ارسال بلوک سیمانی برای خارج از تهران (حومه تهران)

اگر بخواهیم به صورت ساده در مورد ارسال بلوک سیمانی سبک و سنگین به خارج از تهران شامل مناطق دماوند، گیلاوند ، آب سرد، فیروزکوه، امامزاده هاشم، مشا، پاکدشت، خاوران، پردیس، پرند اشاره نماییم. برای تمامی این مناطق ارسال بلوک سیمانی چه سبک و چه سنگین داریم. اما موضوع را یادآور می‌شویم اگر برای دیوار دور ساختمان بلوک سیمانی می‌خواهید باید بلوک سیمانی سبک اجرا شود و برای دیوارچینی دور ویلا و دور باغ از بلوک سیمانی سنگین استفاده می‌شود.

 ارسال به خارج از تهران با کامیون تک انجام می‌شود و در زیر تعداد تفکیکی هر بلوک سیمانی درج شده است شاید سوال شود که چرا از کامیون جفت استفاده نمی‌شود در پاسخ باید بگوییم هزینه حمل و نقل با کامیون تک  به تعداد ارسالی بسیار مقرون به صرفه‌تر تا ارسال بلوک سیمانی با کامیون جفت و یا تریلی می‌باشد.

کامیون تک با ظرفیت حمل ۱۰ تن برای خارج از تهران

نوع بلوک

تعداد بلوک

بلوک ۱۰*۲۰*۴۰ دو جداره

۲۰۰۰ عدد

بلوک ۱۰*۲۰*۴۰ سه جداره

۱۸۰۰ عدد

بلوک ۷ *۲۰*۴۰ دو جداره

۳۰۰۰ عدد

بلوک ۱۵ *۲۰*۴۰ دو جداره

۱۵۰۰ عدد

بلوک ۱۵ *۲۰*۴۰ سه جداره

۱۳۰۰ عدد

بلوک ۲۰ *۲۰*۴۰ دو جداره

۱۳۰۰ عدد

بلوک ۲۰ *۲۰*۴۰ سه جداره

۱۱۰۰ عدد

بلوک ۲۰ *۲۰*۴۰ سنگین

۸۰۰ عدد

تماس با ما 09121459864

دریافت مشاوره رایگان

قیمت بلوک سیمانی در تهران

در این پست در مورد قیمت بلوک سیمانی در تهران بصورت ویژه صحبت مینماییم. مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم مفتخر است که تمامی محصولات خود را به همه نقاط ایران ارسال نماید. اما این موضوع در تهران بیشتر مورد تایید و تاکید مدیریت مجتمع میباشد. در زیر چند نکته درباره قیمت بلوک سیمانی بیان میکنیم.

دسترسی آسان به تمامی نقاط تهران

از انجایی که کارخانه بلوک سیمانی ثائم در تهران واقع است سبب شده است تا ارسال بار ها به تهران خصوصا غرب تهران در اسرع وقت صورت پذیرد. این موضوع تاثیر مستقیمی بر قیمت بلوک سیمانی در تهران دارد.

کاهش هزینه حمل نقل در بلوک سیمانی

ارسال سریع و در دسترس بودن خاور و نیسان و حتی کامیون تک و جفت در تهران بسیار ساده تر بوده تا در شهرستان ها . این موضوع نیز تاثیر مستقیمی بر قیمت بلوک سیمانی دارد.

تخلیه روزانه و حتی شبانه در تهران

بلوک قائم مفتخر است که کمتر از 12 ساعت تمامی محصولات خود را به تمامی نقاط تهران ارسال نماید . این موضوع شامل تخلیه در شب میباشد. بعبارت دیگر بعلت شلوغی شهر در روز و یا ایجاد مزاحمت در راه و یا پروژه ، بلوک قائم تمامی محصولات بلوک سیمانی خود را در 24 ساعت و 7 روز هفته به تمامی نقاط تهران ارسال مینماید.

ارسال بدون شکستگی بخاطر نزدیک بودن

با تاکید دوباره بر اینکه مجتمع تولیدی بلوک سیمانی سبک قائم در تهران قرار دارد. این موضوع را متذکر میشوم که بعلت نزدیکی کارخانه به تهران علاوه بر سرعت در ارسال بلوک سیمانی سبک و سنگین ، ارسال بدون شکستگی نیز از ویژگی های دیگر بلوک قائم میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ضمینه قیمت بلوک سیمانی و ابعاد بلوک سیمانی سبک و سنگین با ما تماس بگیرید. آدرس: تهران، جاده مخصوص، باغستان، جنب بهشت رضا، پلاک 9 09121459864

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *