قیمت روز بلوک سیمانی ، یکی از مهمترین عوامل مهم در فروش بلوکهای سیمانی میباشد.  در این پست در مورد قیمت روز بلوک سیمانی و انواع بلوک سیمانی سبک و سنگین سخن خواهیم گفت.

عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت نهایی بلوک سیمانی

* سیمان مهمترین عامل

در اردیبهشت سال 1401 قیمت هر تن سیمان فله تیپ 2 تقریبا 700 هزار تومان بود،  که با افرایش قیمت در تیر 1401 تقریبا تنی یک میلیون و سیصد و سپس با افزایش بعدی در مرداد ماه به تنی یک میلیون و پانصد و پنچاه هزار تومان افزایش داشت . این یعنی افزایش قیمت دوبرابری هر عدد بلوک سیمانی در شش ماه اول سال 1401

یکی از اصلی ترین متریال ها بجهت تولید بلوک سیمانی و تاثیر گذار در قیمت روز بلوک سیمانی هزینه سیمان میباشد. معمولا در سال های گذشته در اوایل سال و در نیمه دوم سال قیمت سیمان با افزایش مواجه میباشد.

این افزایش قیمت تاثیر مستقیم در قیمت بلوک سیمانی دارد.

مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم مفتخر است؛ در سال های گذشته با کمترین سود فقط دو بار افزایش هزینه داشته است. در سال ۱۴۰۱ امیداواریم با ثبات قیمت سیمان روبه رو باشیم تا بتوانیم به نحوه احسنت خدمت گذار مشتریان عزیز و گرامی باشم.

سیمان مصرفی در مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم چیست؟

از جمله عوامل مستقیم دیگر در تعیین هزینه روز بلوک سیمانی می‌توان به نقش کارگر اشاره کرد کارگرهای مصرفی این تولیدی از  دستمزدهای بسیارخوبی برخوردار هستند که تعداد تولیدی آنها به صورت کنترل می باشد یعنی یک کارگر ممکن است در روز هزار عدد تولید کند در جمع پنج نفره آنها یعنی ۵۰۰۰ عدد تولید در روز. 

نزدیکی یا دوری به تهران نیز یکی دیگر از عوامل مستقیم و تاثیرگذار در قیمت به روز بلوک سیمانی می باشد به عنوان مثال کسی که نزدیک تهران است.

قیمت بلوک سیمانی ارسالی برای ایشان کمتر از تصحیح است که در پرند ساکن است زیرا کرایه تهران تا  پرند بسیار متفاوت می باشد.

بعنوان مثال فرض کنیم مشتری در تهران هزار عدد بلوک ۱۰ به ما سفارش داده است که اکنون هزینه ۲۷۵۰ تومان میباشد تا تهران ۴۰۰ هزار تومان کرایه می‌خورد و هزار عدد می‌آورد یعنی ۴۰۰ برای هر بلوک سیمانی به عنوان کرایه باید محاسبه کرد و در کل ۲۷۵۰ به علاوه ۴۰۰ تومان در کل ۳۱۵۰ تومان یک قالب بلوک سیمانی ده برای ایشان می باشد .

 

بلوک سبک سیمانی ۱۰*۲۰*۴۰ سه جداره
بلوک سبک سیمانی ۱۰*۲۰*۴۰ سه جداره
بلوک سیمانی ۱۰*۲۰*۴۰ دو جداره
بلوک سیمانی ۱۰*۲۰*۴۰ دو جداره
بلوک سیمانی قائم

*قیمت پوکه معدنی

یکی دیگر از اصلی ترین متریال تولید بلوک سیمانی سبک همان پوکه معدنی تبریز و یا پوکه معدنی قروه میباشد. این نوع از پوکه معدنی که در پست های قبل پیرامون انها صحبت نموده ایم، معمولا در تبریز ارزان میباشد. بطوری که یک کامیون 10 تن آن تقریبا 350هزار تومان قیمت دارد.

البته این هزینه بدون احتساب هزینه کرایه راننده پوکه معدنی میباشد. اما بطور کلی این عامل نیز بصورت مستقیم بر روی قیمت بلوک سیمانی تاثیر دارد.

در سال 1401 قیمت هر تن پوکه از تنی 350 هزار تومان به تنی 450 هزار تومان تغییر داشته است، که این موضوع نیز سبب افزایش قیمت بروز بلوک سیمانی شده است.

بلوک سیمانی قائم که در تولیدات بلوک سبک سیمانی در بازار شناخته شده است مفتخر است تا با تهیه سبک ترین و مرغوب ترین نوع از پوکه معدنی بهترین نوع از تولیدات و با ابعاد بلوک سیمانی را تولید نماید.

بلوک پوکه معدنی چه تفاوتی با بلوک شمال دارد؟

ابتدا یک تعریف ساده از بلوک شمال: به بلوک سیمانی سنگین که از ماسه و سیمان و با دستگاه بلوک زنی تولید میشود و ابعاد 20*20*40 است در اصطلاح بلوک شمال یا بلوک باغی میگویند.

ابعاد بلوک شمال بصورت 17*36*17 میباشد. نه بلوک 20*20*40

این بلوک های شمال دارای 3 خانه میباشد و معمولا برای دیوار چینی محوطه  استفاده میشود. قیمت روز بلوک سیمانی شمال تقریبا هم قیمت بلوک سیمانی تهران میباشد. ولی کیفیت بلوک سیمانی قائم را ندارد. زیرا جداره ان بسیار کم میباشد. و از طرفی ابعاد ان دقیق نیست. جداره هر بلوک شمال تقریبا هفده میلیمتر میباشد. در صورتی بلوک سیمانی 20 مجموعه بلوک قائم دو نیم سانت میباشد.

بلوک سیمانی قائم

*کرایه حمل بلوک تا پروژه شما

یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت گذاری بلوک سیمانی ، محل ارسال بار بلوک سیمانی میباشد. آدرس مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم واقع در تهران جاده مخصوص میباشد، بدین ترتیب کرایه یک عدد بلوک سیمانی تا تهران و یا کرج یا دماوند یا پرند بسیار مقرون بصرفه میباشد .

هر چه مسیر ارسال و نوع ماشین ارسالی بلوک سنگین و یا بلوک سبک دیواری متفاوت باشد، قیمت بلوک سیمانی نیز متغییر میشود.

در زیر لیست قیمت ارسال بلوک سیمانی در پاییز 1401 را ملاحظه میفرمایید.

ردیف محدوده جغرافیایی مناطق  محله های تهران کرایه خاور 
1 محدوده غرب تهران  ۲۱ و ۲۲ و ۵  شهرک گلستان ؛ تهرانسر ؛ المپیک ؛ و… ۴۵۰هزار تومان
2 محدوده غرب و شمال غرب تهران  ۱ و ۲ و ۵ ۳ و  تجریش ؛ صادقیه ؛ پونک ؛ جنت آباد ؛ خ ولیعصر  ۵۵۰ هزار تومان
3 محدوه شمال شرق تهران  ۱ و ۳ و ۴  پاسداران ؛ امام علی ؛ تهرانپارس ؛ هروی ؛  ۶۰۰ هزار تومان
4 محدوده شرق تهران  ۴ و ۸ و ۱۳ و ۷ و ۱۴  تهرانپارس ؛ شهدا ؛ امام حسین ؛ حکیمیه ؛ نارمک ۶۵۰ هزار تومان
5 محدوده جنوب تهران ۱۵ و ۱۹ و ۲۰ و ۱۶  نازی آباد ؛ یاخچی آباد ؛ شوش ؛ م خراسان ؛ شهرری  ۶۰۰ هزار تومان 
6 محدوده جنوب شرق تهران  ۱۷ و ۱۸ و ۹  خلیج فارس ؛ بلوار معلم ؛ یافت آباد ۵۰۰ هزار تومان
7 محدوده مرکز شهر  ۱۰ ؛ ۱۱ ؛ ۹ ؛ ۶ م انقلاب ؛ آزادی ؛ فردوسی ؛ خ امیرآباد  ۵۵۰ هزار تومان
8 محدوده استان البرز کرج  کل مناطق  ۵۵۰ هزار تومان
بلوک سیمانی قائم

*قیمت بلوک سیمانی در تابستان و یا زمستان متفاوت است؟

بله ، وقتی  تولید روزانه کارخانه ها کم شود و تأثیر بسیار مستقیمی در قیمت به روز بلوک سیمانی دارد عوامل مهم دیگری نیز در گذاری هزینه وجود دارد.

دیر خشک شدن بلوک سیمانی و کاهش تولید سبب افزایش قیمت بلوک سیمانی میشود.

می توان به تعدادی از آنها در زیر اشاره کرد به عنوان مثال :بلوک‌سیمانی رابطه مستقیمی با هزینه پوکه و سیمان دارد به همین دلیل یکی از مهمترین عامل ها در تعیین قیمت بلوک سیمانی همین سیمان می‌باشد. سیمان مصرفی در مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم از سیمان تیپ ۲ ساوه یا سیمان تیپ ۲ تهران استفاده می‌شود.

این سیمان به دلیل چسبندگی بالا و مقاومت بسیار خوب و خشک شدن سریع در بلوک سیمانی تاثیر مستقیم دارد به جهت خرید انواع بلوک سیمانی و ابعاد بلوک سیمانی سیمان یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل می باشد .

بلوک سیمانی وابسته به عوامل مختلفی است از جمله نحوه تولید یکی از مهمترین عواملی است که در تعیین هزینه بلوک سیمانی تاثیر گذار می باشد .

 

کارگردر تولید تابستان یا زمستان بودن از عوامل مهم و تاثیرگذار در هزینه تمام شده یک بلوک سیمانی می باشد، از جمله عوامل مهم دیگر می‌توان به هزینه روز سیمان اشاره کرد.

 

هزینه سیمان نیز یکی از مهمترین عوامل در به روز بودن هزینه بلوک سیمانی می باشد از جمله عوامل بسیار مهم سیمان می باشد استفاده از سیمان تیپ ۲ و یا سیمان پرتلند و اینکه تهران باشد یا ساوه بسیار مهم می باشد.

 

پس در خرید خود دقت فرمایید عوامل دیگری نیز در هزینه به روز بلوک سیمانی تاثیر دارد مثلاً تابستان یا زمستان بودن در تابستان بچه های معدنی در بستان آباد بسیار زیاد می باشد، اما در زمستان تعداد بلوک های سیمانی کاهش یافته به علت سرمای هوا و یا بارانی بودن هوا این مطلب سبب می‌شود.

 

نحوه استفاده از ربات محاسبه تعداد بلوک سیمانی 

  1. بجهت محاسبه  در جدول اعداد را بصورت انگلیسی وارد نمایید.
  2. طول دیوار و ارتفاع  بر حسب متر میباشد.
  3. هزینه خرید بلوک سیمانی با قیمت برروز بلوک سیمانی میباشد.
  4. هزینه ارسال بصورت جداگانه میباشد.
  5. بجهت سفارش و دریافت لیست قیمت بلوک سیمانی  و هزینه ارسال همین حالا با ما تماس بگیرید.
بلوک سیمانی قائم

*بلوک پوکه معدنی چه تفاوتی با بلوک شمال دارد؟

ابتدا یک تعریف ساده از بلوک شمال: به بلوک سیمانی سنگین که از ماسه و سیمان و با دستگاه بلوک زنی تولید میشود و ابعاد 20*20*40 است در اصطلاح بلوک شمال یا بلوک باغی میگویند.

ابعاد بلوک شمال بصورت 17*36*17 میباشد. نه بلوک 20*20*40

این بلوک های شمال دارای 3 خانه میباشد و معمولا برای دیوار چینی محوطه  استفاده میشود.

قیمت روز بلوک سیمانی شمال تقریبا هم قیمت بلوک سیمانی تهران میباشد. ولی کیفیت بلوک سیمانی قائم را ندارد.

زیرا جداره ان بسیار کم میباشد. و از طرفی ابعاد ان دقیق نیست.

جداره هر بلوک شمال تقریبا هفده میلیمتر میباشد. در صورتی بلوک سیمانی 20 مجموعه بلوک قائم دو نیم سانت میباشد.

در پاسخ باید بگوییم بلوک لیکا، زیرا بلوک سیمانی لیکا از پوکه صنعتی و با دخالت دست و از شهرستان ساوه ارسال میشود.در صورتی که پوکه معدنی تقریبا یک سوم پوکه صنعتی قیمت دارد. و کیفیت ان نیز در مقابل پوکه صنعتی انچنان فرقی ندارد.

بلوک صنعتی معمولا 5 درصد کل بازار دارد ولی بلوک پوکه معدنی 95 درصد را در اختیار دارد. علت ان است این نوع بلوک مقرون بصرفه میباشد . و بیشترین مصرف را در دیوار چینی دارد.از طرفی پرتی بلوک معدنی خیلی کمتر از پرتی پوکه صنعتی میباشد.نکته قابل توجه این است که حتی از پرتی پوکه معدنی میشود بجهت شیب بندی نیز استفاده کرد.بعبارت دیگر پوکه معدنی بعلت وزن کمتری که دارد در شیب بندی ساختمان ها و کف واحده ها و بالا پشت بام میتوان استفاده کرد.

بیش از 20 مدل ، در سایز 7 و 10 و 15 و 20 و بطول 40 و 50 و در دو مدل دو جداره و سه جداره.

کافیست به خط مدیریت فروش ما یک واتس آپ دهید در پاسخ برایتان لیست قیمت بلوک سیمانی و کاتالوگ بلوک سیمانی بهمراه عکس ها بلافاصله ارسال میگردد.

 

بلوک سیمانی قائم

*نحوه سفارش و اطلاع از قیمت روز بلوک سیمانی چگونه است؟

لطفا بجهت دریافت لیست قیمت بلوک سیمانی سبک و بلوک سیمانی سنگین با ما تماس بگیرید و یا یک پیامک ارسال فرمایید. در پاسخ پیامک که بلافاصه ارسال میشود که محتوی ان شامل:

در داخل آن میباشد. پس از انتخاب سایز و نوع بلوک سیمانی و اطلاع از قیمت روز بلوک سیمانی ما ، با ما تماس میگبرد. سپس پس از دریافت ادرس بلافاصله بار ارسال میگردد.

بعد از تحویل بار بسته به نوع قرارداد تسویه ، تسویه صورت میپذیرد.ما در یک روز امکان تحویل بیش از 5000 قالب از انواع بلوک سبک و سنگین و ارسال بیش ار ده ماشین در یک روز را داریم.

بلوک سیمانی ارسالی در تهران و کرج با خاور ارسال میشود.این از همه وسیله ها مقرون بصرفه تر میباشد.زیرا در کمترین زمان ممکن بیشترین تعداد با کمترین هزینه میباشد.این موضوع مهم تاثیر مستقیم در قیمت روز بلوک سیمانی دارد.

در یک خاور

  1. بلوک 10 بتعداد هزار عدد
  2. بلوک 7 بتعداد هزار و دویست عدد
  3. بلوک 15 بتعداد هفتصد عدد
  4. بلوک 20 بتعداد ششصد عدد

جا میشود . و این ارسال در کمتر از دوازده ساعت در تهران و کرج پس از سفارش بدست مهندسین گرامی و سازندگان میرسد. قیمت حمل بلوک سیمانی با توجه به قیمت حامل های انرژی متغیر میباشد.

و این از افتخارات ماست که تمامی بلوک های ارسالی ما بدون شکستگی به شما مشتریان عزیز ارسال میگردد.تولید بر روی باند بتنی نیز سبب میشود تا بلوک سیمانی ارسالی دارای کف بسیار صاف باشد و همین موضوع سبب شاقول شدن دیوار و صاف بودن دیوار چینی میگردد.

واتس اپ بلوک سیمانی

به جهت دریافت لیست قیمت و کاتالوگ های بلوک های ما می توانید یک واتساپ به خط مدیریت فروش ما ارسال تا در اسرع وقت برای شما کاتالوگ انواع بلوک های سبک ساختمانی همراه تصاویر تولیدی برایتان ارسال شود.

بلوک سیمانی قائم

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *