قیمت بلوک سیمانی سبک و سنگین عوامل مختلفی دارد، که در این پست در مورد انواع بلوک سیمانی و قیمت‌های آن و همچنین تعدادی از سوالات شما عزیزان را پاسخگو خواهیم بود، قبل از آن لازم است در مورد مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم توضیحاتی ارائه دهیم.
مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم واقع در تهران جاده مخصوص میباشد و مفتخر است، که از سال ۱۳۹۱ با داشتن باند بتنی بالغ بر ده هزارمترمربع و کادری مجرب و دستگاه های تولید بلوک سیمانی تمام پرسی ، بیش از۲۰ مدل از بلوک های سبک و سنگین سیمانی را تولید و به تهران و کرج ارسال نماید.

لیست قیمت بلوک سیمانی ۱۴۰۱

نوع بلوک سیمانیوزنقیمت (تومان)
بلوک سیمانی سبک 7*20*404 kg۲۷۰۰
بلوک سیمانی سبک 10*20*405 kg ۲۷۵۰
بلوک سیمانی سبک 15*20*406 kg ۳۵۰۰
بلوک سیمانی سبک 15*20*507 kg ۳۷۰۰
بلوک سیمانی سبک 20*20*406 kg ۴۰۰۰
بلوک سیمانی سنگین 20*20*4012 kg ۳۲۰۰

جدول لیست قیمت بلوک سیمانی سبک و سنگین دو جداره

این مجتمع با نزدیکی به دو شهر مهم تهران و کرج توانسته است تا سفارشات مشتریان عزیز را در کمتر از ۱۲ ساعت تحویل و تخلیه نماید.

قیمت بلوک لیکا
قیمت بلوک لیکا
بلوک سیمانی سه جداره نیز تولید دارید؟

بله تمامی سایز های مشاهده شده به دو صورت سه جداره و دو جداره در کارخانه تولیدی بلوک قائم تولید میشود.

بلوک سیمانی سبک از چه نوع پوکه ای میباشد؟

از پوکه معدنی تبریز شهر بستان اباد و معدن سید بیک که کمترین چگالی را دارد.

قیمت بلوک سیمانی سبک برروز را چگونه میتوانیم دریافت کنیم؟

کافیست به خط مدیر فروش ما یک واتس آپ به جهت دریافت لیست قیمت بلوک سیمانی سبک و سنگین ارسال نمایید تا در اسرع وقت برایتان کاتالوگ و لیست قیمت ارسال شود.

مجتمع بلوک سیمانی قائم در کجا واقع شده است؟

مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم در بین دو شهر بزرگ تهران و کرج واقع شده است. آدرس دقیق این کارخانه عبارت است از: تهران جاده مخصوص بابا سلمان جنب بهشت رضا پلاک ۹ ، همچنین ما مفتخر هستیم به خاطر نزدیکی را تهران و کرج هر روز از ساعت ۸ الی ۱۷ بازدید حضوری از کارخانه تولیدی بلوک سیمانی قائم امکان پذیر باشد.

نحوه فروش انواع بلوک سیمانی سبک و سنگین چگونه است؟


دستور کار تولیدی مجتمع قائم به جهت فروش انواع بلوک سیمانی و ارائه قیمت بلوک سیمانی سبک ابتدای امر می توانید با تماس با مدیر فروش و ارسال یک واتساپ به خط ایشان آخرین لیست قیمت و آخرین کاتالوگ را دریافت نمایید. همچنین می توانید عکس های تولیدی مجتمع سیمانی قائم را نیز در همین پیام دریافت نمایید.

در این پکیجی که توسط مدیر فروش برای شما ارسال میشوند ؛ شامل لیست قیمت بلوک سیمانی سبک و سنگین؛ عکس های بلوک های سیمانی تولیدی ؛ کاتالوگ محصولات؛ را دریافت نمایید. بیش از ۲۰ سوال شما پیرامون خرید بلوک سیمانی دریافت کرده، سپس با انتخاب دقیق با آگاهی کامل از نوع بلوک سیمانی انتخابی خود را انتخاب کرده و با تماس با مدیر فروش آدرس پروژه خود به همراه تعداد بلوک سیمانی سفارشی خود را ارسال نمایید .

نحوه تسویه فاکتور فروش بلوک های سیمانی سبک و سنگین چگونه است؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی روز و تعداد خرید بلوک سیمانی شما عزیزان بسته به پروژه شما با شما قرارداد می‌بندد، مفتخر هستیم که در تهران و کرج بیش از هزار ساختمان را ارائه خدمات دیوارچینی بدهیم و همچنین با بسیاری از پروژه ها به صورت چکی کار کرده ایم. البته این موضوع نیز مهم است که تعداد خرید بلوک سیمانی تاثیر مستقیمی در چک یا نقدی بودن تسویه فاکتور های بلوک سیمانی دارد.

معمولاً چک دریافتی بین ۴۵ تا ۶۰ روز می باشد و هر یک هفته یکبار بسته به نوع قرارداد و تعداد بار ارسالی فاکتور ارائه می گردد.

به جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این سوال می‌توانید با مدیر فروش ما همین حالا تماس بگیرید.

قیمت بلوک سیمانی
قیمت بلوک سیمانی

تفاوت بلوک سیمانی قائم با بلوک سیمانی لیکا در چیست؟


یکی از مهمترین سوالاتی که دوستان عزیز و مشتریان پیرامون تفاوت بین بلوک سیمانی قائم و بلوک سیمانی لیکا می پرسند، همین موضوع باشد؛ بلوک سیمانی لیکا در ساوه واقع میباشد، اما بلوک سیمانی قائم در تهران جاده مخصوص قرار دارد این موضوع سبب شده است نزدیکی بلوک سیمانی قائم به تهران کمترین میزان قیمت و کرایه برای مشتریان عزیز بلوک سیمانی قائم در نظر گرفته شده باشد و این مهمترین موضوع است.

دلایل دیگری نیز با این تفاوت بلوک سیمانی بلوک سیمانی لیکا می باشد. از جمله پوکه مصرفی این دو کارخانه مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم از پوکه معدنی تبریز و بلوک سیمانی لیکا از پوکه صنعتی استفاده می نماید این موضوع تفاوت آنچنانی در کیفیت ندارد ان موضوع مهم بر سر قیمت بلوک سیمانی سبک در این دو کارخانه می باشد.

قیمت بلوک سیمانی سبک قائم با بلوک سیمانی لیکا چقدر اختلاف دارد؟


در پاسخ این سوال باید بگویم جدا از هزینه حمل که در بالا توضیح داده ایم ؛ که بلوک سیمانی لیکا از ساوه می آید اما بلوک سیمانی قائم از تهران جاده مخصوص کرج کرایه کمتری دارد، باید بگوییم بلوک سیمانی لیکا قیمت تقریبی سه برابر نسبت به بلوک سیمانی قائم دارد.مفتخر هستیم با ارائه بهترین کیفیت و مستحکم ترین بلوک سیمانی در خدمت شما مشتریان عزیز باشیم.

مشاهده فیلم تولید انواع بلوک سیمانی سبک و سنگین در رسانه آپارات .

قیمت پوکه معدنی تبریز به جهت بلوک سیمانی و یا شیب بندی چقدر است؟


پوکه معدنی تبریز واقع در بستان آباد قرار دارد و پست‌های قبلی در مورد پوکه معدنی تبریز سخن گفته‌ایم اما اگر بخواهیم بگوییم پوکه معدنی چند نوع دارد باید بگوییم که چهار نوع دارد:

  1. پوکه پودری
  2. پوکه عدسی
  3. پوکه نخودی
  4. پوکه بادامی

به جهت تولید بلوک سیمانی از دو نوع عدسی به جهت شیب بندی ساختمان از دو نوع عدسی استفاده می شود، پیشنهاد می شود به جهت ارزانی پوکه قروه کردستان در شیب بندی های ساختمان از این نوع استفاده شود و به جهت تولید بلوک سیمانی از پوکه معدنی استفاده شود. اگر بخواهیم به طور کلی قیمت بلوک سیمانی سبک تولید شده با پوکه معدنی وپوکه صنعتی را بررسی کنیم باید بگویم بلوک پوکه معدنی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

آیا قیمت بلوک سیمانی سبک در تهران با کرج اختلاف دارد؟

در پاسخ این سوال باید بگوییم قیمت بلوک سیمانی سبک در تهران کرج هیچ تفاوتی ندارد و بستگی دارد پروژه شما مشتریان عزیز چقدر نزدیک به مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم باشد، به عنوان مثال می توانم بگویم بلوک سیمانی سبک در تهران و در منطقه شهرک گلستان یا دریاچه چیتگر ارزان تر از بلوک ارسالی به تجریش می باشد. زیرا مسافت تجریش کرایه بیشتری دارد همین حالا میتوانید با تماس با مدیر فروش بلوک سیمانی قائم پروژه خود را سوال بفرمایید.

بلوک سیمانی سبک قائم
بلوک سیمانی سبک قائم


ارسال بلوک سیمانی سبک و سنگین در تهران وکرج و سایر نقاط کشور چگونه است؟

بلوک سیمانی سبک از لحاظ وزنی با بلوک سیمانی سنگین تفاوت دارد ، اما به طور کلی می توانیم بگوییم بلوک سیمانی سبک در قیمت نهایی تاثیر بسزایی دارد .

ما مفتخر هستیم بلوک سیمانی ارسالی خود را با انواع وسایل نقلیه از جمله:

  • نیسان
  • خاور
  • کامیون تک
  • کامیون جفت
  • تریلی

در اسرع وقت به تهران و سایر نقاط ارسال نماییم.

کرج نیز همین گونه است اما در سایر نقاط کشور باید بلوک سیمانی ارسالی را با تریلی و کامیون تک ارسال مینماییم؛ به جهت پاسخ سوال خود همین حالا می‌توان به مدیر فروش مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم تماس حاصل فرمایید.

به طور کلی باید بگویم قیمت نهایی بلوک سیمانی در تهران و کرج با خاور به صرفه تر می باشد .

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *