قیمت بلوک سیمانی سبک تهران معمولاً برای مشتریان عزیز بسیار به صرفه تر می باشد تا قیمت آن در سایر شهرستان ها علت این تفاوت نزدیک بودن کارخانه بلوک سیمانی سبک قائم به تهران و کرج بوده در ادامه پیرامون این تفاوت و پاسخ به تعدادی از سوالات شما عزیزان همراهتان خواهیم بود.

قیمت بلوک سیمانی در پاییز ۱۴۰۰

از تاریخ ۲۰ مرداد ماه قیمت سیمان تقریباً نزدیک به دو برابر شد و بلوک های سیمانی نیز افزایش قیمت داشت اما در اواخر فصل تابستان و دقیقاً در پانزدهم شهریور ۱۴۰۰ قیمت بلوک سیمانی کاهش چشمگیری داشت.

  • قیمت بلوک سیمانی سبک ۱۵ در ۲۰ در ۴۰ هر عدد ۳۸۰۰ تومان
  • قیمت بلوک سیمانی سبک ۱۰ در ۲۰ در ۴۰ هر عدد ۲۹۰۰ تومان
  • قیمت بلوک سیمانی سبک ۷ در ۲۰ در ۴۰ هر عدد ۲۸۵۰ تومان
  • قیمت بلوک سیمانی سبک ۲۰ در ۲۰ در ۴۰ هر عدد ۳۷۰۰ تومان
  • قیمت بلوک سیمانی سبک ۱۰ در ۲۰ در ۴۰ هر عدد ۴۲۰۰ تومان
  • قیمت بلوک سیمانی سبک ۱۵ در ۲۰ در ۴۰ هرعدد ۴۷۰۰ تومان

در بالا تعدادی از مصرف ترین سایز های بلوک سیمانی را بررسی کرده‌ایم اگر شما سایز مورد نظر را در بالا پیدا نکرده اید کافیست همین حالا با ما تماس گرفته تا در اسرع وقت لیست قیمت به همراه کاتالوگ و همچنین عکس‌های بلوک سیمانی ارسال گردد.

بلوک سیمانی چه سایزی خریداری کنیم؟

بسیاری شما عزیزان این سوال را به عنوان یکی از پرتکرار ترین سوالات خود قبل از خرید انواع بلوک سیمانی می‌پرسید و پاسخ این سوال

کاربرد بلوک سیمانی سبک 10*20*40

این بلوک سیمانی سبک به سایز تیغه ای معروف می باشد بیشتر به جهت تیغه بندی داخلی ساختمان کاربرد دارد و همچنین مدل سه جداره آن عایق تر است مدل دوجداره آن باشد.

کاربرد بلوک سیمانی سبک 15*20*40

این نوع از بلوک سیمانی معمولاً به جهت دیوار چینی اطراف ساختمان کاربرد دارد و هر ۱۳ عدد آن یک متر مربع از دیوار بلوکی شمارا پر خواهد کرد.

قیمت بلوک سیمانی سبک تهران

جهت دریافت قیمت بلوک سیمانی سبک و سنگین می توانید همین حالا با مراجعه به سایت ما یا ارسال یک واتساپ به شماره مدیر فروش ما در اسرع وقت لیست قیمت بلوک سیمانی را دریافت نمایید.

نحوه سفارش بلوک سیمانی چگونه میباشد؟

بعد از دریافت لیست قیمت بلوک سیمانی سبک تهران و کرج میتوانید با تماس با مدیریت فروش ما و ارائه آدرس پروژه در کمتر از ۱۲ ساعت انواع بلوک سیمانی درخواستی خود را دریافت نمایید همچنین میتوانید با ارسال یک واتساپ به خط مدیر فروش لیست قیمت به روز بلوک سیمانی را دریافت نمایید.

قیمت بلوک سیمانی سبک تهران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *