ویدیو : هرعدد بلوک سیمانی چقدر قیمت دارد ؟ (معرفی کامل محصولات)

دریافت لیست قیمت 09121459864
تعریف چند واژه مهم

تعریف چند واژه مهم

منظور از دستگاه پرسی و دستگاه معمولی تولید بلوک سیمانی چیست؟

در دستگاه تمام پرسی بلوک با ابعاد دقیق و کاملا صاف و بدون پیلیسه تولید میگردد و از طرفی استاندارد ملی نیز دارد و بر روی باند بتن تولید میگردد که لین موضوع سبب میشود تا کف بلوک سیمانی کاملا صاف باشد ، این ویژگی های ذکر شده در بلوک تولیدی با دستگاه معمولی وجود ندارد. حتما قبل از خرید از تولید کننده استعلام بگیرید که بلوک تولید شده با دستگاه تمام پرسی و با ارايه استاندارد ملی باشد.


استاندارد ملی بلوک سیمانی چیست و چه کاربردی دارد؟

استاندارد ملی که در تولید بلوک سیمانی اجباری میباشد نشان دهنده کیفیت تولید بلوک سیمانی و از همه مهم تر نظارت بر تولید و عدم شکستگی و یا ترک خوردن بلوک سیمانی بعد از چیدمان دیوار و باعث افزایش طول عمر ساختمان میگردد، حتما قبل از خرید شماره استاندارد کارخانه تولید بلوک را از تولید کننده استعلام بفرمایید و برای صحت استعلام استاندارد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ شماره استاندارد را پیامک بفرمایید .


تفاوت بلوک دو جداره و سه جداره در چیست ؟

بلوک سه جداره برای مناطق سردسیر در زمستان مانند دماوند و پرند و کرج بیشتر کاربرد دارد زیرا عایق گرما و سرما میباشد و از طرفی در زمستان ها داخل خانه دمای خود را حفظ میکند و مانع اتلاف انرژی میگردد.

دریافت لیست قیمت 09121459864

لیست قیمت محصولات بلوک سیمانی

بلوک سیمانی ۷
قیمت هر عدد بلوک سیمانی ۷*۲۰ *۴۰ (۶۳۰۰ تومان)
بلوک سیمانی ۱۰
قیمت هر عدد بلوک سیمانی ۱۰ *۲۰ *۴۰ (۶۵۰۰ تومان)
بلوک سیمانی
قیمت هر عدد بلوک سیمانی پرسی ۱۰*۲۰ *۴۰ (۸۴۰۰ تومان)
قیمت هر بلوک سیمانی سه جداره
قیمت هر عدد بلوک سیمانی پرسی ۱۰*۲۰ *۴۰ (۱۰۰۰۰ تومان)
بلوک سیمانی سبک
قیمت هر عدد بلوک سیمانی پرسی ۱۵*۲۰ *۴۰ (۹۸۰۰ تومان)
قیمت هر عدد بلوک سیمانی سه جداره ۱۵*۴۰
قیمت هر عدد بلوک سیمانی پرسی سه جداره ۱۵*۲۰ *۴۰ (۱۲۵۰۰تومان)
بلوک سیمانی
قیمت هر عدد بلوک سیمانی پرسی ۲۰*۲۰ *۴۰ (۱۲۵۰۰ تومان)
قیمت هر عدد بلوک سیمانی
قیمت هر عدد بلوک سیمانی پرسی سه جداره ۲۰*۲۰ *۴۰ (۱۷۵۰۰تومان)
دریافت لیست قیمت 09121459864
دریافت لیست قیمت 09121459864

هزینه جابجایی بلوک سیمانی از کارخانه تا پروژه

قیمت هر عدد بلوک سیمانی با توجه به هزینه حمل آن تا پروژه شما متفاوت میگردد ، معمولا بلوکهای سیمانی با وسایل حمل نقل زیر جابجا میگردند:

(هزینه بارگیری رایگان میباشد)

  • تریلی 
  • کامیون جفت باری 
  • کامیون تک
  • خاور (داخل تهران و کرج)
  • بادسان (برای مناطق کوهستانی)
  • نیسان (نصف خاور)
  • وانت پیکان (تعداد کمتر از ۱۰۰ عدد)

 

جابه جایی بلوک سیمانی فقط با 7 وسیله بالا ممکن میباشد. این جابجایی بستگی به نوع بلوک سیمانی و ابعاد بلوک سیمانی دارد. جهت استعلام هزینه حمل تا پروژه خودتان با ما همین حالا در تماس باشید.

 

تعداد بلوک سیمانی در یک خاور 

 

قیمت بلوک سیمانی تهران
هزینه حمل خاور در تهران
دریافت لیست قیمت 09121459864

منظور از نیمه بلوک سیمانی چیست؟

بلوک‌های سیمانی تولید شده با دستگاه‌های تمام پرسی به گونه‌ای می‌باشد که در انتهای تولید هر بلوک سیمانی نوعی ا بلوک سیمانی نیز تولید می‌شود که به صورت دلخواه به دو نیم بلوک تقسیم می‌گردد و از شیارهایی که گذاشته شده است می‌توانید بلوک‌های سیمانی را به دو نیم بلوک تقسیم نموده و درانتهای دیواراستفاده نمایید، تا میزان پرتی کار به کمترین میزان برسد . بسته به نیاز خودتان میتوانید این بلوک را را به دو نیم بلوک تبدیل نمایید و در موضع لازم استفاده نمایید.

در تصویر روبرو نوعی از بلوک سیمانی سه جداره ۱۵*۲۰*۴۰ را ملاحظه می‌فرمایید که به صورت تمام بلوک و نیمه بلوک قرار گرفته شده است. در سمت راست نمونه تمام بلوک سیمانی و در سمت چپ نمونه نیمه بلوک قرار گرفته است و از شیاری که در وسط بلوک سیمانی سمت چپ قرار گرفته است با کوچکترین ضربه‌ای به دو نیم بلوک تقسیم می‌گردد.طول هر نیم بلوک تقریباً ۲۰ سانتی‌متر می‌باشد و سایر ویژگی‌های تمام بلوک را دارد.از هر ۹ عدد بلوک سیمانی تحویلی یک عدد نیم بلوک به شما تحویل داده می‌شود

 

نیمه بلوک سیمانی
دریافت لیست قیمت 09121459864

ویژگی های بلوک سیمانی قائم

  1. بلوک سیمانی قائم بسیار سبک بوده و سبب می‌شود وزن مرده ساختمان بسیار کاهش یابد.
  2. متریال استفاده شده در این نوع از بلوک از نوع پوکه معدنی بوده که کاملاً بازیافت و حتی بلوکهای شکسته و یا برش خورده به جهت شیب بندی داخل ساختمان استفاده می شود.
  3. هزینه چیدمان آن و دستمزد کارگر بسیار مقرون به صرفه تر از سایر متریال ها به جهت دیوار چینی ساختمان می باشد.
  4. سرعت چیدمان دیوار با این نوع از بلوک بسیار سریع بوده و نسبت به چیدمان آجر و یا حتی سفال تقریباً سرعت ۲ الی ۴ برابری دارد.
  5. بلوک سیمانی سبک سه جداره ما کاملا عایق گرما و سرما بوده و همچنین این نوع از بلوک به علت داشتن یک جداره اضافه در بین دوجداره دیگر سبب می‌شود تا کاملا عایق صدا نیز باشد
  6. معمولاً در دسترس می باشد و در کمتر از ۱۲ ساعت تحویل پروژه‌ ها در تهران و کرج می شود.
  7. به نسبت سفال و به جهت داشتن جداره تقریبی بین دو الی سه سانتی متر برای سوراخ کاری و زدن رول پلاک بهترین گزینه می باشد.
دریافت لیست قیمت 09121459864

ابعاد اصلی بلوک سیمانی سبک در چه سایزهایی است؟

بلوک سیمانی سبک در ۴ عرض تقریبی بلوک ۷ سانت، بلوک ۱۰ سانت، بلوک ۱۵ سانت، و بلوک ۲۰ سانت، تقسیم بندی می شود این نوع از تقسیم بندی کاربردهای متفاوتی دارد .

کاربرد بلوک ۲۰ سانت در کجا میباشد؟

این نوع از بلوک سیمانی سبک معمولاً به جهت دیوارچینی دور ساختمان کاربرد دارد که بلوک ۲۰ سانتی معمولاً دارای وزن تقریبی ۷ کیلوگرمی می باشد و در هر خاور تقریباً ۶۰۰ عدد جا میشود این نوع از بلوک سیمانی بیشتر به جهت دیوار پیرامونی ساختنمان و دیوار دور آسانسور و یا دیواره دور پشت بام استفاده می گردد.

کاربرد بلوک ۱۵ سانت در کجا میباشد؟

این نوع از بلوک سیمانی سبک معمولاً به جهت دیوارچینی دور ساختمان کاربرد دارد بلوک سبک ۱۵ سانتی معمولاً دارای وزن تقریبی ۶ کیلوگرم می باشد و در هر خاور تقریباً ۷۰۰ عدد جا می شود این مسئولیت سیمانی بیشتر به جهت دیوار پیرامونی ساختمان ها کاربرد دارد و فرق آن با بلوک سیمانی ۲۰ سانتی در آن است که محیط کمتری اشغال می نماید یعنی مساحت داخلی ساختمان ها را افزایش می دهد و بهترین گزینه جهت انتخاب بلوک سیمانی برای دیوار چینی پیرامونی ساختمان ها می باشد.

کاربرد بلوک ۱۰ سانت در کجا میباشد؟

این نوع از بلوک سیمانی سبک معمولاً به جهت تیغه چینی داخل ساختمان کاربرد دارد بلوک سبک ۱۰ سانت معمولاً دارای وزن تقریبی ۴ کیلوگرم می باشد و در هر خاور تقریباً هزار عدد جا میشود این نوع از بلوک سیمانی معمولاً به جهت جداسازی دیوارهای داخلی ساختمان و جداسازی دیوارهای سرویس ها و یا انباری و یا جداسازی پارکینگ ها کاربرد دارد این نوع از بلوک سیمانی دارای دو مدل دو جداره و سه جداره می باشد

بلوک سیمانی سبک سه جداره چیست و چه کاربردی دارد؟

به جهت دیوار چینی و یا تیغه چینی ساختمان نوع دیگری از بلوک سیمانی وجود دارد که یک جداره در وسط آن بیشتر است و این موضوع سبب شده است تا از لحاظ عایق بودن نسبت به بلوک های دوجداره عایق تر نسبت به حرارت و صدا باشد.

پوکه معدنی چیست؟

به پوکه ای تبریزکه با رنگ سفید و دارای وزن و چگالی بسیار پایین میباشد در اصطلاح پوکه معدنی گفته میشود.پوکه معدنی یعنی؛ حجم زیاد ولی وزن بسیار کم میتوان بلوک تولید کرد. پوکه های معدنی درتبریز و کردستان به فراوانی یافت میشود.

بلوک سیمانی سه جداره نیز تولید دارید؟

بله با افتخار هر سه مدل بلوک سیمانی سیمانی سبک سه جداره ۱۵ و ۲۰ و ۱۰ را هم دوجداره و هم سه جداره تولید مینماییم.

مجتمع بلوک سیمانی قائم در کجا واقع شده است؟

جتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم در بین دو شهر بزرگ تهران و کرج واقع شده است. آدرس دقیق این کارخانه عبارت است از: تهران جاده مخصوص بابا سلمان جنب بهشت رضا پلاک ۹ ، همچنین ما مفتخر هستیم به خاطر نزدیکی را تهران و کرج هر روز از ساعت ۸ الی ۱۷ بازدید حضوری از کارخانه تولیدی بلوک سیمانی قائم امکان پذیر باشد.

دریافت لیست قیمت 09121459864

10 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *