در این پست به تعدادی از سوالات شما عزیزان که در مشاوره تلفنی از مدیریت فروش بلوک سیمانی قائم پرسیده میشود پاسخگو خواهیم بود، بیشتر سوالات پیرامون انواع بلوک سیمانی دیواری میباشد.

انواع بلوک دیواری تولیدی بلوک قائم

بلوک های سیمانی در دو مدل میباشد.

  • بلوک سیمانی سبک
  • بلوک سیمانی سنگین

در مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم یکی از پر فروش ترین انواع بلوک دیواری، بلوک سیمانی پوکه ای ( بلوک سیمانی سبک) میباشد.

بلوک سیمانی سبک سه جداره ۱۵
بلوک سیمانی سبک پوکه ای
بلوک سیمانی سنگین ۲۰
بلوک سیمانی سنگین ماسه ای
بلوک سیمانی قائم

بلوک سیمانی سبک (پوکه ای)

این نوع از بلوک سبک سیمانی با پوکه معدنی تبریز و سیمان تولید میگردد. در پست های قبل در مورد بلوک سبک سیمانی یا همان بلوک پوکه ای توضیح داده ایم.

جهت آشنایی کامل با بلوک سیمانی پوکه ای کلیک کنید.

بلوک پوکه ای یکی دیگر از انواع بلوک میباشد که به چند دلیل زیر بیشترین استفاد را در میان سایر محصولات و مصنوعات بتنی را دارا میباشد.

  • مقرون به صرفه بودن بلوک سیمانی سبک پوکه ای
  • وزن بسیار سبک به علت پایین بودن چگالی پوکه سیمانی، حجیم بودن پوکه معدنی نسبت وزن آن
  • مقاوت بالا بعلت تخلخل خوب با سیمان تیپ 2
  • PH مناسب نسبت به سایر مصنوعات بتنی
  • در دسترس بودن
  • و …..

بلوک لیکا نوعی دیگر از بلوک سبک با پوکه صنعتی 

یکی دیگر از انواع بلوک سبک دیواری، بلوک لیکا میباشد.

این نوع از بلوک سبک سیمانی که در بازار مصالح ساختمانی بنام بلوک سیمانی لیکا معروف میباشد، از لحاظ مقاومت این نوع از بلوک سیمانی جایگاه بالاتری نسبت به بلوک سیمانی سبک پوکه دارد.اما از نظر وزن بسیار سنگین و مقرون بصرفه نمیباشد.

 

بلوک سیمانی قائم

بلوک سیمانی سنگین (ماسه ای)

یکی دیگر از انواع بلوک دیواری این نوع از بلوک سیمانی که بعنوان بلوک سیمانی شمال معروف میباشد. دو نوع بیشتر ندارد ؛ و از طرفی وزن آن تقریبا ۱۲ کیلوگرم و بجهت دیوار دور باغ یا ویلا یا داخل چاه استفاده میشود. 

این نوع از بلوک سیمانی سنگین  در دو نوع

  1. یلوک سیمانی سنگین ته بسته ۲۰*۲۰*۴۰
  2. بلوک سیمانی ته باز ۲۰*۲۰*۴۰

تولید میگردد، جهت اطلاع و در یافت کاتالوگ بلوک سیمانی قائم کلیک کنید.

بلوک سیمانی قائم

تفاوت بلوک پوکه معدنی با پوکه صنعتی

به جهت پرسش به این سوال باید بگویم بلوک سیمانی قائم در تهران جاده مخصوص و  بلوک سیمانی لیکا در ساوه شهر مامونیه قرار دارد.

این موضوع سبب می‌شود که بلوک ‌سیمانی ارسالی از تهران به صرفه اقتصادی تر تا بلوک سیمانی لیکا باشد، اما از لحاظ کیفیت باید بگویم بلوک سیمانی قائم که در تهران تولید می‌شود توسط پوکه معدنی تبریز و بلوک سیمانی لیکا که در ساوه تولید می‌شود توسط پوکه صنعتی تولید می‌شود و این موضوع سبب شده است تفاوت اساسی بین بلوک سیمانی قائم و بلوک سیمانی لیکا در پوکه مصرفی باشد، نکته قابل توجه این موضوع می باشد که تمامی تولیدات مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم با مجتمع تولیدی لیکا در سایز و ابعاد یکسان میباشد.

یعنی انواع بلوک سیمانی دیواری تولید شده در مجتمع تولیدی قائم در لیکا ساوه نیز وجود دارد. به عبارت دیگر یعنی در بلوک سایز ۱۰ بلوک سایز ۱۵ بلوک سایز های دیگر در دو شرکت یکسان می باشند.

فرق لیکا با بلوک سیمانی
پوکه معدنی چیست؟(کلیک کنید)
تفاوت بلوک لیکا و لیپر
پوکه صنعتی چیست؟ (کلیک کنید)
بلوک سیمانی قائم

جهت دیوار چینی دور ساختمان از چه نوع بلوکی استفاده می شود؟

جهت دیوار چینی دور ساختمان از بلوک سایز ۱۵ سانتی  استفاده می شود

به جهت پاسخ این سوال باید بگوییم از آنجایی که دیواره بین ساختمان‌ها مانعی به جهت عدم خروج گرما و سرما و همچنین صدا می باشد، باید از بلوک سیمانی سایز ۱۰ به بالا استفاده شود، البته دیده شده در برخی از پروژه‌ها از بلوک سیمانی سایز ۱۰ نیز استفاده می کنند اما این مطلب سبب می شود تا این دیوار عایق صدا و حرارت نباشد .

بجهت دیوار پیرامونی توصیه میشود تا از بلوک سیمانی سایز 15*20*40 که در دو مدل دو جداره و سه جداره تولید میشود استفاده شود تا دیوار هم عایق صدا باشد هم عایق صوت

 

بلوک سبک سیمانی دو جداره ۱۵*۲۰*۴۰
بلوک سبک سیمانی دو جداره ۱۵*۲۰*۴۰
بلوک سبک سیمانی سه جداره ۱۵*۲۰*۴۰
بلوک سبک سیمانی سه جداره ۱۵*۲۰*۴۰
بلوک سیمانی قائم

جهت دیوار چینی دور ساختمان از چه نوع بلوکی استفاده می شود؟

به جهت دیوارچینی داخلی از بلوک سیمانی سبک ۱۰ میتوان استفاده کرد.

در جواب باید بگویم کرسی چینی یا همان تیغ بندی داخلی ساختمان ها که شامل جداسازی بین آشپزخانه باحال، اتاق خوابها و سرویس، انباری و سایر قسمتهای داخلی یک مجموعه می باشند. می توان از بلوک سیمانی سایز ۱۰ و در برخی از موارد در بلوک سیمانی سایز ۷ استفاده نمود. این دو بلوک سیمانی معمولاً پرمصرف ترین نوع از بلوک های سیمانی می باشد و می توان گفت که این نوع از بلوک های سیمانی همان بلوکهای تیغه ای نیز نام دارد پس می‌توان از بلوک سیمانی سایز ۱۰*۲۰*۴۰  به جهت دیوارهای داخلی ساختمان استفاده کرد این نوع از بلوک های سیمانی یکی از پر فروش ترین نوع از بلوک های سیمانی می باشد.

بجهت دیوار داخلی ساختمان توصیه میشود تا از بلوک سیمانی سایز 10*20*40 که در دو مدل دو جداره و سه جداره تولید میشود استفاده شود تا دیوار هم عایق صدا باشد هم عایق صوت

لازم به ذکر است که در بعضی از موارد از بلوک سیمانی سه جداره نیز به عنوان تیغ بندی داخلی می توان استفاده نمود، به عبارت دیگر به جهت عایق کردن صدای بین دو اتاق یا دیوارهای دور آسانسور که دیوار مشترک با داخل آسانسور و داخل واحد دارند می‌توان از بلوکهای سه جداره استفاده نمود این نوع از بلوک های سیمانی مانع از رساندن صدا از یک طرف به طرف دیگر می باشد.

بلوک سبک سیمانی ۱۰*۲۰*۴۰ سه جداره
بلوک سبک سیمانی ۱۰*۲۰*۴۰ سه جداره
بلوک سیمانی ۱۰*۲۰*۴۰ دو جداره
بلوک سیمانی ۱۰*۲۰*۴۰ دو جداره
بلوک سیمانی قائم

بلوک سیمانی پوکه چه تفاوتی با بلوک سیمانی سنگین دارد؟

 بلوک سیمانی پوکه ای عبارت هستند از مخلوط پوکه معدنی تبریز با سیمان و آب که بجهت سبک سازی ساختمان ها استفاده میشود. ولی می توان از بلوک های سیمانی سبک به جهت سبک سازی داخل ساختمان و همچنین رعایت مبحث ۱۹ شهرداری استفاده نمود . اگر شما برای دیوار چینی دور باغ و یا دیوارهای داخل چاه استخرسازی بخواهید از بلوک سیمانی استفاده کنید باید بگوییم از بلوک سیمانی سنگین ۲۰*۴۰*۲۰  در دو مدل بلوک سیمانی ته باز و ته بسته در مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم تولید می شود می توانید استفاده نمایید.

اما اگر به جهت دیوار چینی پیرامون ساختمان می خواهید از بلوک سیمانی استفاده کنید باید بگویم حتما و حتما از بلوک سبک و حتما و حتما از بلوک سیمانی سایز ۱۵ یا ۲۰ باید استفاده نمایید.

بجهت دیوار دور باغ و یا ویلا ها توصیه میشود تا از بلوک سیمانی سایز 20*20*40 که بصورت دو جداره تولید میشود استفاده شود.

بلوک سیمانی سبک
بلوک سیمانی سبک چیست؟
سوالات بلوک سیمانی
کلیک کنید
بلوک سیمانی قائم

نحوه سفارش انواع بلوک سیمانی

مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم مفتخر هستیم تا روش های بسیار آسانی به جهت خرید انواع بلوک سیمانی دیواری سبک و سنگین داشته باشد. خریدبلوک سیمانی به این گونه است که یک واتساپ بشماره مدیر فروش ما ارسال نموده( 09121459864 ) و در پاسخ برای شما لیست قیمت ؛ کاتالوگ؛ سوال های از پیش پاسخ داده شده و همچنین عکس‌های بلوک سیمانی برایتان ارسال می شود.

سپس با انتخاب سایز بلوک سیمانی مد نظر می توانید  با مدیر فروش تماس گرفته و آدرس خود را داده تا در اسرع وقت در کمتر از ۱۲ ساعت انواع بلوک سیمانی انتخابی شما را به پروژه شما ارسال نماییم. همچنین مفتخر هستیم از لحاظ کیفیت ابتدا بار خود را در تهران و کرج ارسال نموده و سپس تسویه نماییم.

جهت دریافت مشاوره و راهنمایی به جهت خرید انواع بلوک سیمانی دیواری و انتخاب بلوک سیمانی می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

بلوک سیمانی قائم

بلوک سیمانی متداول برای دور باغ چه سایزی میباشد؟

سایز بلوک سیمانی دور باغ 20*20*40 میباشد .

بلوک سیمانی سبک در کجا کاربرد دارد؟

به جهت تیغه بندی و دیوار چینی پیرامونی و سبک سازی ساختمان در طبقات مثبت از این نوع بلوک سیمانی سبک استفاده میشود.

بلوک سیمانی سنگین در کجا کاربرد دارد؟

به جهت دیوار چینی دور باغ و ویلا و محوطه سازی و دیوار چینی استخر از بلوک سیمانی سنگین استفاده میشود.

 

بلوک سیمانی قائم

محصولات پر فروش بلوک سیمانی قائم

بلوک سیمانی ۲۰
جهت مشاهده محصول کلیک کنید
بلوک سیمانی ۷
جهت مشاهده محصول کلیک کنید
بلوک سیمانی ۱۰
جهت مشاهده محصول کلیک کنید
بلوک سیمانی ۱۵ سه جداره
جهت مشاهده محصول کلیک کنید
بلوک سیمانی سه جداره ۱۰
جهت مشاهده محصول کلیک کنید
بلوک سیمانی سه جداره ۱۵
جهت مشاهده محصول کلیک کنید

12 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *