قیمت بلوک سبک ساختمانی نسبت به سایر متریال های موجود در بازار به جهت دیوار چینی بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد در این پست برآنیم تا ابعاد بلوک سیمانی سبک را به همراه قیمت انواع آن را توضیح دهید در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت بلوک سیمانی به چه عواملی بستگی دارد؟

با توجه به وابسته بودن قیمت بلوک سبک ساختمانی به عوامل مختلفی مانند سیمان و قیمت پوکه معدنی و متغیر بودن هزینه های حمل بلوک سیمانی تا پروژه و همچنین دستمزد کارگر قیمت حامل های انرژی قیمت بلوک سیمانی نیز قابل تغییر میباشد ما مفتخر هستیم که از سال ۱۴۰۰تا اردیبهشت ۱۴۰۱ هیچ گونه تغییری در لیست قیمت بلوک سیمانی سبک و سنگین خود نداشته باشیم.

قیمت بلوک سیمانی

قیمت بلوک سیمانی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در بالا ذکر کردیم اما در این قسمت می خواهیم قیمت دقیق بلوک سیمانی را ارائه نمایید این لیست قیمت برای خردادماه ۱۴۰۰ میباشد و به جهت استعلام قیمت به روز انواع بلوک سبک ساختمانی می توانید با ما تماس بگیرید.

قیمت بلوک سیمانی سبک ۱۰×۲۰×۴۰

قیمت بلوک سیمانی سبک ۱۰ در ۲۰ در ۴۰ در کارخانه ۲۹۰۰ تومان می باشد از این نوع بلوک سیمانی در هر خاور ۱۰۰۰ عدد قابل حمل می باشد همچنین وزن این نوع از بلوک سیمانی تقریباً ۴ کیلوگرم می باشد.

قیمت بلوک سیمانی سبک ۱۵×۲۰×۴۰

قیمت بلوک سیمانی سبک ۱۵ در ۲۰ در ۴۰ در کارخانه ۳۸۰۰ تومان می باشد از این نوع بلوک سیمانی در هر خاور ۷۰۰ عدد قابل حمل می باشد همچنین وزن این نوع بلوک سیمانی تقریباً ۶ کیلوگرم می باشد.

قیمت بلوک سیمانی سبک ۲۰×۲۰×۴۰

قیمت بلوک سیمانی سبک ۲۰ در ۲۰ در ۴۰ در کارخانه ۴۰۰۰ تومان می باشد از این نوع بلوک سیمانی در هر خاور ۶۰۸ قابل حمل میباشد همچنین وزن این نوع از بلوک سیمانی تقریباً ۶/۵ کیلوگرم می باشد.

نحوه سفارش بلوک سبک ساختمانی چگونه است؟

از آنجایی که مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم مفتخر است تا تمامی تولیدات خود را بدون شکستگی به مشتریان و مهندسان تحویل دهد کافی است با مدیر فروش ما تماس حاصل کرده و بعد از دریافت لیست قیمت بلوک سبک ساختمانی و انتخاب سایز مورد نظر بلوک سیمانی سبک یا سنگین خود و ارسال آدرس خود و نحوه تسویه بلوک سیمانی سبک و سنگین خود را در کمتر از ۱۲ ساعت در تهران و کرج دریافت نمایید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *