بلوک سیمانی جدید در اصطلاح از بلوکهای سبک قدیمی باشد ولی با ابعاد و وزن جدید این نوع از بلوکهای سبک که به طور اصطلاح به آن بلوکهای سبک پوکه ای می گویند دارای ابعادی شامل سایزهای بلوکهای سبک ۷ بلوکهای سبک ۱۰ بلوکهای سبک ۱۵ و بلوکهای سبک ۲۰ می شود در ادامه توضیحات بیشتری پیرامون وزن این نوع از بلوکها و ابعاد این نوع از بلوکها خواهیم داد.

بلوک سیمانی جدید چیست؟

بلوک سیمانی جدید همان بلوک پوکه ای تبریز و سبک می باشد که به خاطر جدید بودنش به این نام مشهور شده است

بلوک سبک در چه ابعادی تولید می شود؟

بلوک سبک در ابعاد مختلف از جمله سایز بلوک سبک و بلوک سبک ۱۵ و بلوک سبک ۲۰ تولید رابطه تهران و کرج را کمتر از ۱۲ ساعت ارسال می گردد.

وزن بلوک سیمانی سبک چقدر است؟

وزن بلوک سیمانی سبک بسته به نوع سایز بلوک سیمانی سبک متفاوت می باشد و از بین ۴ الی ۸ کیلوگرم متغیر است جهت مشاوره می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

وزن بلوکهای سیمانی جدید چقدر است؟

به جهت پاسخ به این سوال باید بگویم بلوکهای سبک جدید در ابعاد متفاوت و وزن متفاوت می باشد به عبارت دیگر هر چه سایز بلوکهای سبک بزرگتر میشود وزن این نوع از بلوکهای سبک نیز بیشتر می‌شود.

بلوکهای سبک دارای وزنی بین ۴ الی ۸ کیلوگرم می باشد و اگر بخواهیم به طور کلی بیان کنیم باید بگوییم که بلوکهای سیمانیسایز ۱۰ وبلوکهای سبک سایز ۷ به جهت تیغه چینی داخل ساختمان و بلوکهای سبک سایز ۱۵ و بلوکهای سبک سایز ۲۰ به جهت دیوارهای پیرامونی استفاده می شود همچنین باید بگویم وزن بلوکهای سبک ۷ تقریب ۴ کیلوگرم و وزن بلوکهای سبک ۱۰ تقریباً ۵ کیلوگرم می باشد بلوکهای سبک سایز ۱۵ دارای وزن تقریبی ۶ کیلوگرم و بلوکهای سبک ۲۰ تقریباً ۶ و نیم کیلوگرم می باشد.

خرید بلوک سیمانی سبک در چه سایزی متداول است؟

همانطور که در بالا اشاره شد کاربردهای بلوکهای سبک متفاوت می باشد اما به طور کلی بلوکهای سبک جدید یا همان بلوکهای سبک را برای تیغ بندی ها در سایز ۱۰ در ۲۰ در ۴۰ و برای دیوارهای پیرامونی در سایز ۱۵ در ۲۰ در ۴۰ پیشنهاد می نماییم همچنین باید بگویم این نوع ازبلوکهای سبک در تهران و کرج بیشترین مشتری خود را دارد ما مفتخر هستیم در کمتر از ۱۲ ساعت بلوک‌سیمانی خود را ارسال نماییم.

بلوکهای سبک سیمانی سبک جدید را با چه ماشین هایی ارسال میکنید؟

جهت پاسخ به این سوال باید بگوییم بلوکهای سبک را در تهران و کرج با کامیون و یا خاور ارسال می نمایید البته مقرون به صرفه تر است که این نوع ازبلوکهای سبک را با خاور به تهران و یا کرج ارسال نمایید به طور کلی از نوع بلوکهای سبک سایز ۱۰ در یک خاور ۱۰۰۰ عدد و در همین خاور بلوکهای سبک سایز ۱۵ تقریبا ۷۰۰ عدد بارگیری به صورت رایگان می شود البته کرایه خاور تا پروژه بر عهده مشتری محترم می باشد.

9 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *