در مورد سوال اکثر مشتریان عزیز بلوک سیمانی قائم که میپرسند بلوک سیمانی یا آجر بهتر است پاسخ میدهم. در ابتدای امر پاسخ را میدهم و سپس دلایل ان را نیز بیان میکنم. بی شک بلوک سیمانی بهتر میباشد؛ در زیر تعدادی از مزایای استفاده از بلوک سیمانی را بیان مینماییم.

مصالح مناسب برای دیوار چینی

اجرای سریع

اجرای سریع و با کیفیت یکی از عوامل اصلی پاسخ به این سوال است که بلوک یا آجر ؟؟ تقریبا سرعت دیوار چینی با بلوک سیمانی 5 برابر دیوار چینی با آجر میباشد.

بلوک سیمانی یا آجر
بلوک سیمانی یا آجر

وزن کمتر بلوک سیمانی در مقایسه با آجر

وزن بلوک سبک و بلوک سنگین در اجرا تقریبا نصف وزن آجر میباشد. وزن بلوک سبک از ۴ کیلو گرم شروع میشود و تا ۸ کیلوگرم ادامه دارد؛ و در کل وزن دیوار با بلوک تقریبا نصف وزن دیوار آجری میباشد.

تفاوت بلوک سیمانی و سفالی مصالح مناسب برای دیوار چینی

این موضوع سبب سبک تر شدن وزن مرده ساختمان میشود و هر چه سازه سبک تر شود مقاومت بیشتری در برابر زلزله و نشست های طبیعی ساختمان میگردد.

شکستگی کمتر و کیفیت بهتر

کیفیت بالای بلوکهای سیمانی در مقایسه با آجر قابل قیاس نمیباشد، بطوری که 99 درصد از پروژه های شهر های مدرن با بلوکهای سیمانی سبک تولید میگردد.

مقرون بصرفه بودن بلوکهای سیمانی نسبت به آجر

قیمت یک متر بلوک تقریبا نصف قیمت یک متر دیوار آجری میباشد. این موضوع پاسخ مناسبی برای انتخاب بلوک سیمانی در سوال بلوک سیمانی میباشد.

مدرن تر و بروز بودن

با توجه به دستگاه های تولید بلوک که روز اروپا میباشد و در مجتمع تولیدی بلوک قائم مورد استفاده میباشد بی شک بلوک گزینه مناسب تری نسبت به آجر میباشد.

در دسترس بودن بلوک سیمانی در تهران و کرج

با توجه به اینکه معادن آجر در تهران و کرج بسیار محدود میباشد، بلوک سیمانی گزینه مناسب تری بجهت خرید و ارسال نسبت به اجر میباشد.

مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم که از سال 1390 بصورت جدی و با بهترین و بروز ترین دستگاه های تولید بلوک سیمانی و با استفاده از مرغوب ترین نوع از سیمان و پوکه معدنی سعی در ارائه بهترین کیفیت در ضمینه بلوک سیمانی نموده است.

6 دیدگاه

  • سلام و عرض ادب هر متر بلوک سیمانی بطول 40 سانت میشود سیزده عدد.
    لطفا در صفحه اول سایت پست نحوه محاسبه تعداد بلوک سیمانی در یک متر مربع را ملاحظه بفرمایید.

  • بلوک سیمانی سبک چیست؟ ۱۰ نکته قبل از خرید بلوک سیمانی - بلوک سیمانی سبک قائم گفت:

    […] باید استفاده نمایید برای دیوارهای بالا پشت بام باید از بلوک سیمانی ۲۰ سبک و برای سرویس ها و یا انباری ها میتوانید از بلوک سیمانی […]

  • […] باید استفاده نمایید برای دیوارهای بالا پشت بام باید از بلوک سیمانی ۲۰ سبک و برای سرویس ها و یا انباری ها میتوانید از بلوک سیمانی […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *