به شما تضمین می‌دهیم که اگر این پست را کامل بخوانید؛ تمامی سوالات شما را پیرامون خرید بلوک سیمانی قائم پاسخ خواهیم داد و با اطمینان بیشتری می توانید بلوک سبک و یا سنگین مورد نظر خود را خریداری نمایید .

بلوک سیمانی چیست؟

 بلوک سیمانی یک سازه  بتنی می باشد به کمک ماسه و سیمان و آب به کمک دستگاه های تولید بلوک سیمانی تولید می شود؛ بلوک سیمانی دو مدل دارد: بلوک سبک و بلوک سنگین

تعریف بلوک سیمانی سبک

بلوک سیمانی تولیدی به کمک پوکه معدنی تبریز که بسیار سبک بوده و به جهت سبک سازی ساختمان تولید میشود، بلوک سیمانی سبک نام دارد. این نوع از بلوک سیمانی ابعاد های مختلف جهت تیغه های داخلی و خارجی کاربرد دارند و دو مدل دو جداره و سه جداره تولید می‌شود. وزن این نوع از بلوک بین 4 الی 9 کیلوگرم میباشد ، و بجهت کاهش وزن مرده ساختمان در دیوار چینی ساختمان ها و تیغه چینی طبقات مثبت ساختمان و برج ها  کاربرد دارد.

تعریف بلوک سیمانی سنگین

بلوک سیمانی تولیدی به کمک ماسه تولید شود به علت وزن سنگین که دارند تقریباً بین ۱۱ الی ۱۳ کیلوگرم وزن دارد و بسیار نسبت به بلوک سیمانی سبک و سنگین تر می باشد به این نوع از بلوک؛ بلوک سیمانی سنگین گفته می‌شود کاربرد این بلوک بیشتر به جهت دیوار چینی دور باغ و یا دیوار چینی برای ساختمان هایی که طبقات مثبت ندارند می باشد، همچنین این نوع از بلوک سیمانی به جهت دیوار باغ و محکم سازی رمپ ها و یا داخل چاه ها نیز کاربرد دارد.

بلوک سیمانی قائم

انواع بلوک سیمانی سبک

 معمولاً دو مدل دارد: مدل اول آن بلوک سیمانی سبک دوجداره و مدل دوم آن بلوک سیمانی سبک سه جداره می باشد؛ تفاوت این دو بلوک فقط در یک جداره بین آن می باشد، که در مناطق سردسیری مانند تهران و کرج دماوند معمولا از بلوک سیمانی سبک سه جداره بیشتر نسبت به بلوک سیمانی سبک دوجداره استفاده می گردد.

بلوک سبک سیمانی دو جداره ۱۵*۲۰*۴۰
بلوک سبک سیمانی دو جداره ۱۵*۲۰*۴۰
بلوک سبک سیمانی سه جداره ۱۵*۲۰*۴۰
بلوک سبک سیمانی سه جداره ۱۵*۲۰*۴۰
بلوک سیمانی قائم

ابعاد بلوک سیمانی سبک

بلوک سیمانی سبک 7*20*40 1200 عدد 4 kg تماس بگیرید
بلوک سیمانی سبک 10*20*40 1000 عدد 5 kg تماس بگیرید
بلوک سیمانی سبک 15*20*40 700 عدد 6 kg تماس بگیرید
بلوک سیمانی سبک 15*20*50 600 عدد 7 kg تماس بگیرید
بلوک سیمانی سبک 20*20*40 600 عدد 6 kg تماس بگیرید
بلوک سیمانی سبک 10*20*40 سه جداره 800 عدد 7 kg تماس بگیرید
بلوک سیمانی سبک 15*20*40 سه جداره 600 عدد 8 kg تماس بگیرید
بلوک سیمانی سنگین 20*20*40 400 عدد 13 kg تماس بگیرید

در ابتدای باید بگوییم طول بلوک سیمانی به جهت محاسبه تعداد بلوک سیمانی در یک متر مربع بسیار مهم می باشد و ما دو مدل بیشتر نداریم؛ در مدل اول طول بلوک سیمانی ۴۰ سانتی متر می باشد و در مدل دوم طول بلوک سیمانی ۵۰ سانتی متر می باشد.

اگر طول بلوک سیمانی چهل سانتی متر بود هر دوازده و نیم عدد آن یک متر مربع می شود و در مدل دوم اگر طول بلوک سیمانی ۵۰ سانتی متر بود هر ۱۰ عدد آن یک متر مربع میشود.

  یک مثال به جهت محاسبه تعداد بلوک سیمانی سنگین؟

فرض کنید میخواهید زمینی را بطول ۱۰۰ متر طول و ارتفاع ۲ متر در منطقه مانند دماوند یا تهران یا کرج دیوار چینی نمایید؛ تعداد بلوک آن را می‌خواهیم محاسبه کنیم:

در ابتدای امر باید بگوییم ما دیوار را می‌خواهیم با بلوک سیمانی با طول ۴۰ سانتی متر دیوار چینی نماییم( این موضوع که عرضه بلوک ۷ سانت یا ۱۰ سانت یا ۱۵ سانت یا ۲۰ سانت باشد اصلاً مهم نمی باشد و فقط طول بلوک مهم است و نه عرض ان) در ابتدای امر صد متر را در ۲ متر ارتفاع ضرب می نمایم در مجموع ما ۲۰۰ متر دیوار چینی سال بلوک داریم. این ۲۰۰  متر را ضبدر ۱۲ و نیم می نمایم؛ تعداد میشود ۲۵۰۰ عدد بلوک سیمانی سنگین ۲۰ در ۲۰ در ۴۰ لازم می باشد.

اگر فرض کنیم که قیمت آن در کارخانه هر یک عدد چهار هزار تومان باشد پس ما به جهت دیوارچینی دور باغ ۲۰۰ متری تقریباً ۱۰ میلیون تومان خرید بلوک سیمانی داریم.

یک مثال دیگر به جهت محاسبه تعداد بلوک سیمانی سبک در یک متر مربع دیوار ساختمان؟

 در این مثال و در ابتدای امر باید بگوییم که ما دیوار دور ساختمان را بلوکی با عرض ۱۵ سانتی متر باید دیوار چینی کنیم و  طول این بلوک ۴۰ سانتی متر می باشد. پس مشخص شد بلوک سیمانی سبک همان بلوک ۱۵ در ۲۰ در ۴۰ می باشد. از آنجایی که قبلاً گفته ایم بلوکی به  عرض ۴۰ سانتی متر دوازده و نیم عدد لازم دارد برای دیوار چینی( و به طول ۵۰ سانتی متر ۱۰ عدد لازم دارد برای دیوار چینی)

فرض کنید طول دیوار ۱۰ متر و ارتفاع آن یک و نیم متر می باشد؛ این دو عدد را در یکدیگر ضرب کرده و به حاصل ۱۵ متر دیوار دور ساختمان میرسیم این ۱۵ متر را در ۱۲ و نیم ضرب کرده و تقریباً ما ۱۸۷ عدد بلوک سیمانی سبک ۱۵ در ۲۰ در ۴۰ لازم داریم.
پیشنهاد ما به جهت عایق شدن دیوار ساختمان تان استفاده از بلوک سیمانی سه جداره می باشد.

نحوه استفاده از ربات محاسبه تعداد بلوک سیمانی 

  1. بجهت محاسبه  در جدول اعداد را بصورت انگلیسی وارد نمایید.
  2. طول دیوار و ارتفاع  بر حسب متر میباشد.
  3. هزینه خرید بلوک سیمانی با قیمت برروز بلوک سیمانی میباشد.
  4. هزینه ارسال بصورت جداگانه میباشد.
  5. بجهت سفارش و دریافت لیست قیمت بلوک سیمانی  و هزینه ارسال همین حالا با ما تماس بگیرید.
بلوک سیمانی قائم

بلوک سیمانی سه جداره عایق صوت

 آپارتمان سازی و ساختمان سازی و برج سازی و مشکلات خاص خود را به جهت زندگی و محل سکونت ایجاد کرده است. یکی از مهم‌ترین معضلات ساختمان سازی دیوار های مشترک می باشد و انتقال صدا بین دو دیوار در واقع انتقال صدا بین دو خانواده میباشد. پس اگر بلوک سیمانی سه جداره در دیوارهای مشترک استفاده شوند این مشکل به سادگی حل می گردد یا حتی می توان برای دیوار دور آسانسور از این نوع بلوک استفاده کرد تا کمترین میزان انتقال صدا از دریچه آسانسور به داخل واحد باشد.

 شاید گچ و خاک روی دیوار از یک طرف و از طرفی سنگ ساختمانی سبب آن شود که دیوار عایق گرما و سرما باشد اما کافی نمی باشد ما پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید دیواری عایق در برابر سرما و گرما داشته باشید بلوک سیمانی سه جداره را استفاده نمایید این بلوک با وزن کم می تواند هم در مقابل گرما و هم در مقابل سرما و هم در مقابل صدا عایق باشند.

بلوک سیمانی سه جداره 15

بلوک سیمانی سه جداره 15

بلوک سیمانی عایق صدا و حرارت بجهت دیوار چینی دور ساختمان استفاده میشود، همچنین در دو مدل 15*20*50 و 15*20*40 تولید میشود.

بلوک سیمانی سه جداره 10

بلوک سیمانی سه جداره 10

بلوک سیمانی عایق صدا و حرارت بجهت دیوار چینی تیغه داخلی ساختمان استفاده میشود، همچنین در دو مدل 10*20*40 تولید میشود.​

بلوک سیمانی قائم

قیمت بلوک سیمانی

یک مثال به جهت قیمت یک عدد بلوک سیمانی در منطقه جنت آباد تهران؟

فرض کنید یکی از مشتریان از ما به جهت دیوار چینی دور ساختمان بلوک سیمانی میخواهد خریداری کند در ابتدای امر به او به جهت دیوارهای دور ساختمان بلوک سبک سه جداره ۱۵ در ۲۰ در ۴۰ و به جهت تیغه های داخلی بلوک سبک سیمانی ۱۰ در ۲۰ در ۴۰ دو جداره را پیشنهاد می نماییم و اکنون در دی ماه 1401 قیمت بلوک ۱۵ سه جداره ۵ هزار تومان و قیمت بلوک ۱۰ دو جداره ۳۱۵۰ تومان می باشد این قیمت بلوک سیمانی در کارخانه است.

گر بخواهیم  کرایه حمل را تا جنت آباد اعلام کنیم باید بگوییم از کارخانه ما واقع در جاده مخصوص می باشد تا جنت آباد هر خاور ۵۰۰ هزار تومان کرایه دریافت میکند و ۱۰۰۰ عدد بلوک ۱۰ می آورند یعنی ۵۰۰ هزار تومان تقسیم بر هزار می‌شود. هر یک عدد بلوک سیمانی ۵۰۰ تومان کرایه می‌خورد و با جمع قیمت آن در کارخانه ۳۱۵۰ تومان می باشد.قیمت تحویل این بلوک سیمانی در منطقه جنت آباد ۳۶۵۰ تومان میشود.

و برای بلوک سیمانی  سه جداره ۱۵ نیز ۵۰۰ تومان را تقسیم بر تعداد آن در خاور که می شود ۶۰۰ عدد می کنیم؛ جواب آن ۸۳۰ تومان میشود این مبلغ را با قیمت بلوک سیمانی سه جداره در کارخانه ۵۰۰۰ تومان میباشد جمع کرده و تحویل این بلوک در ساختمانی در جنت آباد ۵ هزار و ۸۳۰ تومان می باشد.

به غیر از قیمت یک عدد بلوک سیمانی در کارخانه و کرایه حمل آن تا پروژه شما هزینه اضافه تری پرداخت نمی کنید و بارگیری و یا ورود به طرح ترافیک تهران و یا باسکول و بارنامه برعهده ما می باشد.

 بلوک سیمانی قائم لیست قیمتی دارد که می توانید همین حالا با ارسال یک واتساپ آن را دریافت نمایید. تمامی قیمت ها در کارخانه بوده و به جهت محاسبه کرایه حمل می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

بلوک سیمانی قائم

انواع بلوک سیمانی سنگین

 بلوک سیمانی سنگین دو مدل دارد:

  • بلوک سنگین ته باز
  • بلوک سنگین ته بسته

 بلوک سیمانی ته باز معمولاً در داخل چاه ها و یا استخر ها و یا دیوارهایی که به صورت باربر و در داخل آن ملات سیمانی می‌خواهد استفاده شود کاربرد دارد و برعکس بلوک سیمانی سنگین ته بسته فقط به جهت دیوار چینی در داخل باغ ها و یا دیوار دوغ زمین ها کاربرد دارد.

بلوک سیمانی سنگین ۲۰*۲۰*۴۰
بلوک سیمانی سنگین ۲۰*۲۰*۴۰
بلوک سیمانی سبک ۲۰*۲۰*۴۰
بلوک سیمانی سبک ۲۰*۲۰*۴۰
بلوک سیمانی قائم

بلوک سیمانی و کاربرد آن

 

  1.  اگر می خواهید دور باغ را بلوک سیمانی بچینید با بلوک ۲۰ در ۲۰ در ۴۰ را سنگین به شما پیشنهاد می نماییم.
  2.  برای دیوار چینی دور ساختمان بلوک سبک سیمانی ۱۵ در ۴۰ و یا ۱۵ در ۵۰ را پیشنهاد می کنیم لازم به ذکر است که باید بگوییم  بلوک ۱۵ در دو مدل دو جداره و سه جداره تولید می شود.
  3.  برای دیوار چینی تیغه های داخل ساختمان می توانید از بلوک سیمانی سبک ۱۰ در ۴۰ استفاده نمایید. وزن بلوک تقریباً ۴ کیلو گرم بوده و اگر می خواهید دیوارها را در داخل واحد عایق صدا کنید می توانید از بلوک سیمانی ۱۰ سبک سه جداره استفاده کنید.
  4.  برای دیوارچینی انباری و یا سرویس ها میتوانید از بلوک ۷ در ۴۰ به صورت سبک تولید می شود استفاده نمایید.
  5.  برای دیوار دور استخر باید بلوک سیمانی سنگین ۲۰ در ۴۰ دو جداره استفاده نمایید. باید داخل این بلوک باز بوده تا بتوانید با ملات داخل آن را پر نمایید.
  6.  برای داخل چاه باید از بلوک ۲۰ در ۴۰ دوجداره سنگین استفاده کنید زیرا بهترین مقاومت را همین بلوک ۲۰ و ۴۰ سنگین دارد از این بلوک به جهت دیوار چینی داخل رمپ نیز می توان استفاده نمود.

 به جهت مشاوره انتخاب بلوک سیمانی می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

بلوک سیمانی ۲۰
جهت مشاهده محصول کلیک کنید
بلوک سیمانی ۷
جهت مشاهده محصول کلیک کنید
بلوک سیمانی ۱۰
جهت مشاهده محصول کلیک کنید
بلوک سیمانی ۱۵ سه جداره
جهت مشاهده محصول کلیک کنید
بلوک سیمانی سه جداره ۱۰
جهت مشاهده محصول کلیک کنید
بلوک سیمانی سه جداره ۱۵
جهت مشاهده محصول کلیک کنید
بلوک سیمانی قائم

شروع فعالیت مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم

فعالیت جدی بلوک قائم در سال 1391 استارت خورد.با باند بتنی تقریبی 2000 متر و در کارخانه ای به مساحت کلی 4 متر ، این کارخانه در گرمدره واقع شده بود و در آن انواع سایز های بلوک سیمانی تولید و توزیع میگردد.

فعالیت کنونی

اکنون مجتمع تولیدی بلوک  قائم در باغستان واقع در جاده مخصوص تهران و کرج میباشد.

  1. مساحت کل کارخانه بیش از 5000 متر میباشد.
  2. تعداد تنوع بلوک سیمانی در مجتمع تولیدی بلوک سیمانی قائم
  3. در حال حاضر بیش از 12 نوع بلوک سیمانی در این مجموعه تولید میگردد.
  4. این بلوک های سیمانی سبک و سنگین و در سایز های متفاوت میباشد.
  5. بلوک سیمانی سبک 8 نوع بلوک سیمانی سنگین 4 نوع
  6. تعداد ساختمان هایی که از بلوک قائم استفاده کرده اند تا فرودین 97 عبارت است 450 ساختمان که 90 درصد آن در تهران واقع گردیده است.

بلوک سیمانی قائم در شهرستان ها

مفتخریم بیش از 15 استان کشور از جمله

  • تهران
  • کرج
  • اصفهان
  • کرمانشاه
  • لرستان
  • تبریز
  • ساری
  • رشت
  • مشهد
  • شیراز
  • قشم
  • کیش
  • اهواز

را خدمت رسانی نموده ایم . این پروزه های ساختمانی تنها بخشی از هزار ساختمانی است که این مجتمع افتخار همکاری با انها را داشته است.

ارتباط با بلوک سیمانی قائم

جهت دریافت لیست قیمت می توانید یک واتساپ به خط مدیریت فروش ما ارسال نموده تا در اسرع وقت در جواب آن واتساپ برای شما کاتالوگ و لیست قیمت بلوک سیمانی سبک و سنگین و همچنین عکس های بلوک سیمانی برای شما ارسال شود و بعد از انتخاب سایز بلوک سبک و یا سنگین خود آن را سفارش داده تا در اسرع وقت و در کمتر از ۱۲ ساعت به سر پروژه شما ارسال شود.

بلوک سیمانی قائم

28 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *