لیست قیمت بلوک سیمانی سبک و سنگین مجتمع تولیدی بلوک قائم دارای تغییراتی بسیار زیادی متاسفانه در سال ۱۳۹۹ بود اما به لطف خداوند آخرین تغییرات لیست ما در سال ۱۴۰۰ تا الان یکسان بوده است و افزایش هزینه نداشته ایم در ادامه با ما همراه باشید

لیست قیمت بلوک سیمانی سبک

همان طور که مطلع هستید بلوک‌سیمانی دو مدل دارد مدل اول ان بلوکهای سیمانی سبک و مدل دوم آن بلوکهای سیمانی سنگین می باشد، در زیر قیمت بلوکهای سبک را به تفکیک ارائه می نماییم.

قیمت بلوک سیمانی سبک سایز ۱۵×۲۰×۴۰

بلوکهای سبک سایز ۱۵ در ۲۰ در ۴۰ دارای قیمتی تقریبی ۳۸۵۰ تومان در کارخانه می باشد ابعاد دقیق این بلوک ۱۵ سانت عرض ۲۰ سانت ارتفاع و ۴۰ سانت طول می باشد و معمولاً به جهت دیوارچینی دور ساختمان کاربرد دارد، همین جهت به این نوع از بلوکهای پیرامونی ساختمان نیز گفته میشود.

این نوع از بلوکهای سیمانی سایز ۱۵ یک مدل دیگر به نام بلوک سیمانی ۱۵ در ۲۰ در ۴۰ سه جداره دارد که با داشتن یک جداره اضافی در وسط آن سبب عایق شدن ساختمان می‌شود این نوع از بلوکهای سیمانی معمولاً در دیوارهای پیرامونی ساختمان دیوار دور آسانسور و در مناطق سردسیر مانند تهران کرج دماوند ارسال می شود قیمت بلوکهای سیمانی تقریباً ۴۵۰۰ تومان در کارخانه می باشد.

قیمت بلوکهای سیمانی سبک سایز ۱۰×۲۰×۴۰

این نوع از بلوکهای سیمانی دارای سایز ۱۰ در ۲۰ در ۴۰ و قیمت تقریبی ۲۹۰۰ تومان در کارخانه می باشد این نوع از بلوکهای سیمانی معمولاً به جهت دیوارچینی داخلی یا به اصطلاح تیغه های داخلی کاربرد دارد این نوع از بلوکهای سیمانی دارای مدل سه جداره میباشد، که قیمت سه جداره ۱۰ در ۲۰ در ۴۰ در کارخانه ۳۹۵۰ تومان می باشد.

قیمت بلوک سیمانی سنگین

بلوک سیمانی سنگین یک مدل بیشتر ندارد و آن هم سایز ۲۰ در ۲۰ در ۴۰ این نوع از بلوک سیمانی به جهت دیوارچینی دور باغ و یا داخل استخر ها و چاه ها و دیوارهای پیرامونی زمین ها کاربرد دارد و به دلیل سنگین بودند برای دیوار چینی ساختمان کاربرد ندارد.

قیمت بلوک سیمانی سنگین ۲۰×۲۰×۴۰

بلوکهای سیمانی سنگین سایز ۲۰ دارای وزنی تقریبی ۱۲ کیلوگرم و قیمت ۴۳۰۰ تومان در کارخانه می باشد و هر خاور از این سایز بلوکهای سیمانی میتوانند ۴۰۰ عدد تا پروژه شما عزیزان حمل نمایند.

نکته قابل عرض آن است که بلوک سیمانی سایز ۲۰ سنگین نسبت به سایز بلوک سیمانی سبک در همین سایز � طور کلی ارزان‌تر برای مشتریان عزیز تمام می شود زیرا تعداد بیشتری نسبت به بلوک سیمانی سنگین در یک خاور قابل بارگیری میباشد به جهت دریافت مشاوره می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *